![]() |
basketbal
is er iemand die basketbal leuk vind??
|
ja... Maar dit soort topics hebben weinig nut hé... :)
Dus.. Speel jij basketbal bij een club?? Zijn er andere forumleden die competitie spelen??? |
jazeker :cool:
|
tuurlijk :)
|
Ja basketball, is leuk.
maar het is een schande dat de EiffelTowers verdwijnen! Alleen omdat er geen sponsor is moet een veelvoudig kampioen verdwijnen! |
Tja Nederland is gewoon helaas geen basketbal-land... Maar opzich zouden we er goed in kunnen zijn. We hebben sowieso de lengte aan nu moet het nog echt een populaire sport worden... En als het populair wordt komen er meer en betere sponsors wat dus betekent meer geld voor de sport dus kan het dan ook weer beter geregeld worden.
Ik heb zelf 3 jaar op basketbal gezeten was echt heel leuk (heb ook de lengte mee) maar ik werd steeds gek van mijn club zo kut geregeld... Maar vind wel dat er hele leuke mensen op basketbal zitten (over het algemeen :)) . Ben nu opzoek naar een andere club. Maar helaas zijn er niet zoveel bij mij in de buurt... |
Heb het 5 jaar gedaan, ben er nu vanaf. Ik mis het opzich well; maar zou me er niet meer fulltime mee bezig willen houden. Ikzelf speelde altijd guard of forward positie. Mijn club was niet echt geweldig.
Ton Boot vind ik geweldig hehe zo'n iemand hadden wij moeten hebben. :o |
ik speel zelf bij Quik Runners in Huizen
|
Basketbal is tof.
|
ik speel forward
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |