![]() |
Hip-hop concerten...
14 juli Afu-Ra in Melkweg
18 juli De La Soul in Paradiso Iemand belangstelling om naar 1 van de 2 concerten (of allebei) te gaan ??? Ga waarschijnlijk wel met The Untouchable... |
hmm, afu-ra vind ik niet zo en die gast komt toch om de 2 maanden wel in nederland :D, dit is al zn 4de keer ofzo in anderhalf jaar.. de la soul is wel dope maar ik ga al naar de Beatnuts en Non Phixion(19 juni), en naar de killa beez..
trouwens: Blackalicious Woensdag 3 juli / Melkweg, Amsterdam Parkpop met oa X-Ecutioners Zondag 30 juni / Zuiderpark, Den Haag (GRATIS!!) is wel geen hip hop maar toch: The Wailers Woensdag 12 juni / Nighttown, Rotterdam The Wailers Donderdag 13 juni / Paradiso, Amsterdam Isaac Hayes Zondag 7 juli / Paradiso, Amsterdam George Clinton & The P-Funk Allstars Woensdag 10 juli / Paradiso, Amsterdam Goddamit , waarom woon ik nou niet in amsterdam :mad: |
9 juli is NERD ... lijkt me wel een freaky optreden
8juni ELife in melkweg(en ook andere plaatsen in nederland latere data) 20juli meerdere artiesten oa roni size en de gewoonlijke basslines verder dan amsterdam kijk ik niet echt, tenzij het iemand is die ik echt moet zien Rat |
*Dour festival, is wel een festival maar goed:
Vrijdag 12 juli 2002: A-Trak from the Allies, Afu Ra, DJ Grazzhoppa, DJ Vee Kash, Lefto, Declaime, Prefuse 73, TLP en Dors. Zaterdag 13 juli 2002: Buju Banton, Burning Spear, Call 911, Original Uman, TLP en Dors. Zondag 14 juli 2002: La Rumeur, Da Hypnotik, La Caution, Pitcho, Psy 4 la rime, Rhoff en Saïan Supa Crew, Beenie Man, Bilal, Bullfrog, Capleton, Elephantman, Le peuple de l'herbe, Lefto DJ set en New Flesh. *Krewcial (25/07) (Beestenmarkt Gent) Krewcial liveband (Gent) featering Tanja Saw (Zap Mama), Peter Lesage (Moiano) & DJ Gus *Couleur Café '-(28/06 Brussel) Pitcho & Wa BMG 44, Original Uman enz.. * |
zeker weer in belgie, ver van de grens? :rolleyes:
Rat |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga denk ik na De La Soul en misschien ook wel Afu-Ra of E-Life want die vind ik wel zwaar dope... :D |
Citaat:
maar komen ze ook in eindhoven??? dat zou heel errug dooop zijn.. as je ff een link kan geven waar ze precies heen gaan in eindhoven zou ik dat zeer op prijs stellen :).. |
E-life is wel okee... George clinton lijkt me ook wel lachuh :p
|
Citaat:
ik ga naar amsterdam op 13 juni... n.e.r.d. lijkt me idd ook wel een vet optreden... wil ik ook wel graag heen... |
21 september verhuis ik ff voor een paar dagen naar frankrijk
stade de france le Meilleur de la scène RAP et Rn'B française au Stade de France !!! Fonky Family / Joey Starr & BOSS / Koolshen & IV My People / Lord Kossity / Sniper / 113 / Cut Killer & DJ Abdel / Arsenik / Saïan Supa Crew / 3ème Oeil / Disiz La Peste / Rohff /Sully Sefil / Matt / K Reen / Kery James / Lady Laistee / Bouga / Nuttea en dat is nog niet alles...er komen totaal 50 artiesten/20 groepen en nog tal van djs dansers en graffiti artiesten TERINGGGGGGG kijk al die artiesten....damn daar moet ik gewoon zijn Rat |
Citaat:
zitten zeer bruute peeps bij |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja sorry voor de verwarring :D
ga je niet na De La Soul, Afu-Ra of E-Life??? |
Citaat:
Zal er zijn. Over dat 'te ver van de grens'. Dour is idd best ver, ligt op de grens met frankrijk, maar er zijn veel evenementen in bv. Antwerpen met Cut Killer, Abdel, Pone, Ralph etc. Btw na de 21e touren er enkelen verder in Belgie De 29e is er in menen een hiphop festival met CNN crew, Chiends de pailles, Uman, .. |
dan ga ik toch liever naar die urban peace
zie ik gelijk een heleboel, want op en neer naar belgie vanaf amsterdam is wel een heel gedoe maar thankx voor de info Rat |
ik hou niet zo van franse rap :D ookal zijn IAM, Wallen wel vet...
|
ik ga naar peanut butter wolf; 23 juni, mazzo amsterdam :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar is dat festival? |
Citaat:
ik zoek alleen nog ff hotel ofzo in amsterdam |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hiphop zuigt negerpiemels
|
Citaat:
|
AAAAAAAAAIght E-life was echt dope
super live band erbij en sonny-D was ook van de partij wel kort, maar een uurtje ofzo maar zeker de moeite waard en Elife himself is ook een relaxte gast die complimenten nog op prijs stelt :D Rat(heeft zich vermaakt) |
Citaat:
|
ik ga denk ik naar wu-tang killahbees in 013 .. ;) kweet nog niet zeker....
|
ik ga donderdag al :D na Amsterdam :cool:
ik zal wel ff verslag hier neerzetten... |
het lijkt wel of sommige mensen nooit naar optredens gaan :eek:
Rat |
tsja is me eerste dus boeien...
|
het zou mijn 4de worden gloof ik
|
hehehe komt nog wel
|
Citaat:
:eek: Rat |
ga e life standaard uitchecken in melkweg en NERD zie ik op festival iig...
|
Citaat:
ben je al een beetje laat....elife was op 8juni Rat |
kut...
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je al een kaartje? zijn bijna uitverkocht. |
Citaat:
en Rat sorry dat ut me eerste is :( |
Citaat:
|
Citaat:
en sorry hoeft niet maar ik had verwacht dat velen hier die hiphop zijn wel naar optredens gingen maar dat valt me dus tegen Rat |
het probleem van geld en vervoergebrek he...
maar ja heb nu money en bijna vervoer dus kan vaker gaan nu :D |
wie weet zie ik je dan nog wel es he
veel plezier bij de killabeez Rat |
dat was dus niet geslaagd...
-Concert begon 1,5uur te laat -we moesten 0.30 weg in verband met vervoer -en daardoor misten we dus Wu-Tang Killabeez +we hebben wel Sunz Of Man, Cilveraingz en Royal Fam gezien maar Killarmy en Wu-Tang Killabeez niet :( we gaan nu dus waarschijnlijk na de 013 of Nighttown... |
Citaat:
|
hoe bedoel je???
we hebben de Killabeez niet gezien dus weten niet wie er mee waren :( daar balen we alle 5 van :( |
Citaat:
als je het nog kan volgen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |