![]() |
2 Partities ...
Hey hallo allemaal ....
Ik heb 2 schijven ( C en D ), die van C is 13 gyg en die van D is 55 gyg Nou kijk ik heb dus op C mijn Os staan ( Xp dus ), Maar zeg maar als ik spellen en programma's heb welke schijf zal ik ze dan installeren ..?? Waar is het beter dat ik ze installeer op mijn C of D, En ik hem ook nog mp3's en films ( divx ) wat moet ik met die doen op C of D, dus mijn vraag is op welke schijf moet ik mijn bestanden plaatsen, zodat mijn pc gewoon goedloopt. Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is .... Laterz |
programma's op C, spellen en downloads op D
ik heb OS en progs op c spellen op D en downloads en documenten op E spellen en downloads wisselen namelijk nog al veel en als je dat op de C hebt moet je hem om de haverklap defragmenteren. gewone prgramma's (office, photoshop, virusscanner etc.) wisselen niet zo vaak (hoogstens een update). Sommige progs moeten zelfs op de C, of dumpen sowieso een hoop common/shared files op de C. |
Ik doe 't altijd zó;
- C: (4GB) voor Windows ONLY; grote applicaties worden op een andere partitie geinstalleerd. - D: Andere partitie voor grote applicaties & downloads & games. Zo had ik dus een C: van 4GB en een D: van 35GB. Werkt ideaal voor het maken van backups; lekker snel een image van C: maken is voldoende. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |