![]() |
burengedoe
Wat is dit nu weer???
We hebben nogal probleemburen ivm geluidsoverlast, aso gedrag, agressiviteit en nog meer dingen. Staan er net ineens 2 mannetjes van de recherche op de stoep om een verklaring af te nemen....? Voor 1 of ander onderzoek. Allemaal vragen van hoelang woon je hier al en hoelang zijn het al je buren blabla en wat ik van ze weet..? Is het normaal dat ze dat zo doen ik stond er een beetje van te kijken. Het schijnt dat ze ook alle andere buren langsgaan. Heeft iemand dit wel eens gehad of weet iemand iets van dit soort onderzoeken? :confused: :s :eek: |
|
:p :D
maar... :( |
Ik ben ook wel eens ondervraagd, ik was toen 12 jaar en sprak wel eens met een aardige asielzoeker hier in de buurt.
Of ik wel eens pakketjes moest rondbrengen etc :D |
Mijn buurjongens vinden het leuk om tot 04.00 computerspelletjes te spelen (echt keiharde schietgeluiden) met het raam open.
Dus dan ga ik (op z'n Harlem's) uit het raam hangen en roep ik dat ze stil moeten zijn! Zeggen ze: oke sorry buurvrouw ;) |
Jaah mijn buurjongen heeft ook zo'n periode GEHAD gelukkig...pfff
Maja deze buren zijn meer thuis in het drugsdealen, geweld gebruiken en grofvuil buiten de tuin dumpen... :s |
heb nette buren maar woon dan ook in heemstede:o:p
|
In ons dorp is niet eens een achterbuurt.
|
Nee, heb zoiets nog nooit meegemaakt:) Maar ik woon dan ook in een dorp waar nooit iets gebeurd (dan tel ik even het lijk dat ze laatst uit het cement in iemands kruipruimte hebben gehaald niet mee:p)
|
Onze buren komen altijd zeuren over onze kippen :)
|
Citaat:
|
Het heeft natuurlijk wel z'n voordelen als je van die aso buren hebt...als ik me een keer lekker wil misdragen kunnen ze niet komen klagen :D
|
Als ik bij mijn ma blijf slapen op een appartement heb ik wel eens last van de buren. Ik wil dan eens uitslapen en dan zetten ze om 9uur keiluid de muziek aan. Het is dan nog van die kutmuziek ook. Maar nu heb ik er iets op gevonden, ik zet keiharde rockmuziek met de boxen tegen de muren, tot ze ophouden met hun muziek. Het is ook al eens gebeurd dat ze toen hun muziek luider gingen zetten, en dan ik weer mijn muziek luider, maar ik won!
|
Citaat:
OT:Ik heb geen last van mijn buren, en mijn buren niet van mij. Dwz, ze komen nooit klagen :cool: (y) |
mijn buren wonen nogal ver van mijn huis (zo'n 200 meter en de anderen 500 meter ongeveer)
nergens last van |
Citaat:
Citaat:
|
Mijn buren zijn wel leuk (y). Ze zijn stil en rustig en vriendelijk, en ik heb geen last van ze. Ze zijn ook al best oud :p en volgens mij hebben ze ook geen last van mij :)
|
Citaat:
Hij wint altijd :( |
Ik woon in een normale wijk... Sorry
|
Citaat:
|
Onze buurvrouw vindt onze sproeier van de vijver niet leuk, want ze moet er van naar de wc :D
We hebben hier ook wel eens politie gehad voor 'de boze buurman'. Die rende met een knuppel achter kinderen aan als er een bal in z'n tuin kwam :D |
Citaat:
|
Geen last van de buren. (y)
|
We horen wel eens huilende kinderen, maar dat kan gebeuren :) Waarschijnlijk horen zij van onze kant ook wel eens wat. Ik heb echter meer last van mijn kamer-buurman, da's mijn broertje en die houdt nogal van luide hiphop :p (en ik dus niet)
|
jah we hebben wel wat last.
de buurman heeft een wiet plantage. zijn ze nogal vaak snachts bezig met lekkere harde muziek. en de buurvrouw boven ons, maakt altijd veel geluid snachts maja |
Aan de ene kant is het meer dan een kilometer voordat ik een huis tegen kom, langs de andere kant zijn er ongeveer nooit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |