![]() |
tekening rug van vrouw met krioeldinkies ofzow
hijs alleen niet mooi gescand, je ziet de schaduw niet goed zo
http://pics.shellz.nl/tekening_al_la_luis_royo.jpg |
Ik vind hem niet echt slecht ofzo, maar een rug kan zoveel mooier zijn.. Ik snap ook niet zo goed waarom je dit een 'tekening a la Luis Royo' durft te noemen.. (Zag ik eventjes). Sorry.
|
Citaat:
omdat k ooit een tekening van m had gezien die ook dr ook zo uitzag :rolleyes: |
Ik vind hem best mooi hoor! Alleen dat stuk naar dr kont mag wel wat dikker :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kzie een kruisje, opniew oploaderen?
|
Citaat:
|
heel mooi! een zee van wit, met in het midden een prachtig rood kruisje! wat een diepte! wat een abstractie! wat een kunst!
|
Citaat:
|
Citaat:
nope..als je de afbeelding nou es in een nieuw venster opent :P waarom moeiluk doen als ut ook makkeluk kan? :P |
ik vind m wel mooi, maar niet bijzonder..
het stukje van het haar wat je kan zien vind ik niet zow mooi.. |
Let goed op de rondingen (ik mis een paar rondingen bij de kont/rug).
Ook de linkerarm is iets incorrect: aan het begin van de onderarm (bij de ellenboog) is deze iets dikker dan de rest van de onderarm. Je ziet deze spier niet duidelijk in de tekening terugkomen. Het is te recht daar. Ook is je rechterschouderblad iets te veel naar rechts getekend. (de vrouw staat iets gedraait, dus als je de ruggengraat volgt, dan zie je dat het schouderblad iets te rechts getekend is) :D Maareh, je mag best tevreden zijn hierover hoor :) Ik had alleen het idee dat je sterk naar de werkelijkheid wilde tekenen, en daar zie ik wat incorrecties. Gatara |
Citaat:
Menselijke anatomie bestuderen is erg handig, veel oefenen en op den duur gaat het vanzelf. Maar het moet niet natekenwerk gaan worden als dat van Luis Royo(bah, khaat die gast, maar dat doet er ff niet toe ;)). |
Citaat:
Mocht gisteren een les volgen op de Rietveld Academie :) Naaktmodel tekenen. Om de twee minuten veranderde ze van positie. Nou, da's snel tekenen, hoor! En probeer het dan maar eens zo goed mogelijk te doen. Daarna kreeg je iets meer tijd: zo'n 10 minuten per houding. Maar dat was nog moeilijk. :) Ze vonden drie schetsen van mij mooi. Vond er zelf niet zoveel aan, maar goed :) hehe Gatara |
kvind m nou niet echt bijzonder.
|
Citaat:
Imperfectie kan trouwens heel mooi zijn, mensen zijn zelf namelijk nooit perfect ;) behalve ik uiteraard *kuch* :o :p *heeft ooit in de brugklas een 'levend' model gehad, maar verder nooit meer :(* |
Citaat:
Gatara |
Anatomie is cool, jah. Ik zit momenteel de hele tijd die fokking botjes uit te vogelen. Veel te moeilijk, grr. En de spieren ook. Naja, leer ut ooit nog wel. Wou alleen dat wij model tekenen hier ergens in de buurt konden oefenen... :S
|
jamere ik zie een kruisie dus kennie sien :(
|
Gepost op pics.shellz.nl, en die doet het niet meer.
|
Citaat:
kutding.... ik zal wel weer iest verkeerd ingesteld hebben staan ofzo, want ik kan helemaal geen afbeeldingen zien hier... vroeger wel, maar hij is er een paar weken geleden mee opgehouden... |
tja vind m niet mooi, sorry.
Ik mis met name de schaduwen. Maar vind ook het haar niet mooi, te slierterig. Verder klopt zoals gezegd is de anatomie totaal niet. Nu is het net nix, of je moet het realistisch/idealistisch doen en dan moet de anatomie goed zijn of totaal iets anders, abstract ofzo |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |