![]() |
speelgoed voor saaie katten
mijn kat is nogal suf, hij houdt niet van muizen, balletjes ed, enkel van eten :)
vroeger ging ei nog wel achter mutjes, touwtjes en propjes aluminiumfolie aan, maar ook dat vindt ie niet interressant meer lijkt het (vroeger apporteerde ie ze) iemand ideeen om m wat actiever te maken, hij komt namelijk niet buiten en dat vinnik sneu. zijn leukste speelgoed is nu me behang, en mn tenen, beide vinnik nie plezant |
geef dat beest gewoon een flinke schop onder de kont...zul je zien hoe actief hij is! :D
|
mijn tante heeft een kat die erg gek op van die kattensnoepjes is. zij had een stuk stof met veel pluizen enzo en heeft daar kattensnoepjes doorgenaaid en op me muur gedaan. die kat zat er met 4 poten tegelijk in :P
Maarja weet niet of dat ook zal gebeuren bij luie/saaie katten :) |
Een touwtje met een stukje ham of kaas eraan wil ook wel helpen, rent de dikke kat van de buren opeens ook heel hard :p
Of een speeltje met kattenkruid? Schijnen ze ook lekker te vinden... |
Wij schijnen ook suffe katten te hebben (ik vind natuurlijk van niet ;)) en ze houden ook lang niet van alles speeltjes. Muizen vinden ze toevallig wel leuk (bepaalde muizen dan, die met kattenkruid idd) en ze hebben een visje van de Hema met een belletje er in, die vindt één van de twee ook helemaal geweldig. Van die vuilniszaksluitingsdingen en van rietjes zijn ze ook fan van, het zelfde geldt voor pennen. En een vlieg, hun eigen staart of elkaar achter na zitten vinden ze zo nu en dan ook geweldig.
|
kATTENKRUID
|
Kattenkruid halen ja. En ik kan die van mij (14 jaar) wel eens aan het spelen krijgen met een frummeltje aan een touwtje en een stokje met veren aan het einde.
|
Mijn kat is op het moment helemaal gek van een simpel bindertjes van de vuilniszak met een stukje plastic eraan waar toevallig een gat in zat. Als ik hem wegschiet rent ze er achter aan alzof haar leven ervan af hangt. Ook is ze helemaal weg van de walking with Dinosaur DVD. Vooral naarhet Menu zit ze uren te kijken.
|
Probeer es een bolletje wol / garen aan een touwtje, dat werkt bij onze poes altijd ... :D
|
De cursor van de muis is zo nu en dan btw ook wel heel interessant. En niet te vergeten het rode lichtje dat uit de presentatiemuis komt. :o (Die laatste is de grootste favoriet, van beiden. :))
|
Citaat:
|
Citaat:
suc6 ik hoop dat het je lukt om je kat een nieuwe hobby te geven |
onze logeerkat is helemaal gek van (mijn) haarelastiekjes :D
Die gaat ie aanvallen enzo. |
Citaat:
|
met een spiegeltje licht op de muur weerkaatsen vind die van mij leuk, en die is ook niet zo actief :p
|
of ipv een laserpen of een spiegeltje: een zaklantaarn... heeft iedereen ongeveer wel in huis en jh, die van ons zijn er gek op :) niet normaal hoe actief ze dan ineens zijn :eek:
|
onze dikke, slome kater gaat weer helemaal kwispelen als hij van die valeriaan tabletten ruikt :eek:
|
Bij ons is de swiffer duster een hit :|
|
Citaat:
|
onze kat vond ook niets leuk behalve mijn ratten (tot ze in d'r neus gebeten werd :D) en levende muizen en vogels. Misschien is de speelsigheid er gewoon vanaf...
|
Citaat:
|
dopje van een fles, elastiekjes etc..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |