![]() |
Naar wat kun jij een poos kijken/luisteren zonder iets anders te doen
Afijn, de topictitel zegt het al, naar wat kun jij een poos kijken of luisteren zonder iets anders te doen?
Ikzelf kan wel een poos op bed lekker naar een goed trance (:D) nummer luisteren, of op de bank lekker naar de vlammetjes van de houtkachel kijken. En jullie? |
naar mijn katten, fascinerend :)
|
onze parkiet, die blijft me verbazen:D
|
naar de muur of naar buiten, gewoon even wat staren
|
naar een film
|
naar mensen die op de atletiekbaan doelloos rondjes rennen.
|
Citaat:
Voor de rest muziek natuurlijk. |
op de bank naar een brandende open haard zitten kijken
|
Op mijn bank zittend naar buiten/de lucht kijken of muziek van rustige bands luisteren op mijn bed.
|
Naar buiten kijken, naar hoe mensen voorbij lopen, hoe mensen op het terras zitten tegenover m'n kamer... hoe vogels in de boom zitten, hoe mooi groen de blaadjes aan de bomen al weer zijn... Ik kan echt héél lang voor 't raam staan, als een oud vrouwtje :D
Of in het donker naar muziek luisteren, wélke muziek ligt aan mijn stemming. Lekker góed luisteren en aan niets anders denken. |
Citaat:
|
Wielrennen op de televisie. :o Ik heb eigenlijk heel weinig met die sport, maar het ziet er gewoon zo mooi uit. :)
|
Citaat:
jah zekers |
ik kan wel lang zitten staren uit mijn raam als mn muziek speelt, of ik gewoon op mn bed lig te luisteren naar muziek.
|
Ik kan heel lang uit m'n raam staren, naar vogels en mensen kijken.
|
Citaat:
perfect (y) |
naar vuur (y)
openhaard, lucifers, tuin |
kampvuur (Y)
|
Vuur, muziek, niets specifieks maar gewoon staren :o
|
Vanalles, muziek, mensen, dieren, dingen!
Waar kun je nou NIET naar kijken of luisteren? (m'n broertje typend achter de computer) |
Citaat:
|
reclames op radio of televisie terwjl ik met iets anders bezig bent dat al mn aandacht vraagt daar kan ik echt :mad: van worden
|
Ik kan naar vanalles kijken, mensen, dieren, gewoon naar buiten, ik staar regelmatig gewoon voor me uit. Voor de rest kan ik gewoon luisteren naar muziek op mijn bed oid of luisteren naar het geluid van de regen.
|
Citaat:
|
Films
Muziek Vogels, katten, honden, duiven, etc. Regen Sneeuw Mensen die voorbij lopen Vuur Nachtelijke verlichting |
muziek
tv vissen de kust zonsondergang blaadjes die bewegen door de wind het verkeer |
Mijn hond
|
Citaat:
En muziek. Natuurlijk. Oja, en de zee. Met name de branding. |
Naar Bobje kijken.
Naar de computer staren. Naar de tv kijken. |
Vooral op school kan ik heel goed naar buiten kijken zonder iets anders te doen(Y). Normaal op mijn kamer ergens naar kijken zonder iets anders te doen is nogal moeilijk, want ik moet altijd iets in mijn handen hebben dan. Zo kijk ik vaak tv terwijl ik een klerenhanger rondraai om dat ijzeren uitsteeksel zeg maar:o.
|
Ik kan heel lang zomaar staren, alleen het irritante is dat mensen soms denken dat ik naar ze zit te kijken :s
|
Tori Amos, duhh :)
Een boek, een film... :p Nouja, ik vind vuur mooi om te zien. Kampvuurtje. Of aan zee, en dan dat er steeds een heel klein beetje water over de schepjes heen golft. Weet niet of je dan uit je hoofd weet hoe dat eruit ziet, maar ik vind het in ieder geval mooi en kan daar wel even naar blijven kijken. |
robert miles - children (original)
dat nummer heerlijk :) |
Uit me raam kijken.
Ali-b mocro flavour luisteren Samira Said -Ma Khalas luisteren. (y) |
Naar vrijwel alles..... als ik een kater heb.
|
de zee
een park met waaiende bomen |
Anime. Daar kan ik makkelijk vijf afleveringen van achter elkaar kijken :D
|
Cosplayers.
Gruwelijk lollig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geleerd altijd 2 dingen tegelijk te doen
|
Me eigen elke keer weer verbazen, en blijven staren naar mijn geniale reply's.
|
Citaat:
|
Cunninlynguists
|
een kampvuur.
kan uren luisteren naar de regen die op mn dakraam valt:) |
Luisteren:
- Muziek waarop je lekker kunt dansen of gezellige muziek Kijken: - Sport op TV - Mijn toekomstige vriendin ;) |
naar buiten kijken of naar kinderen kijken (als ze niet vervelend zijn)
|
katten van mijn vriend.. (die zijn echt lief) ;) :p
mijn hond.. (pff die ken echt gek doen en ontzettend lief slapen) mensen.. (op terras gaan zitten en hele tijd kijken na mensen) vuur.. muziek.. mooie film.. |
3 delen van de godfather achter mekaar. alleen ff om de zoveel tijd schijfje verwisselen.
en me computerscherm. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |