![]() |
[film] Kingdom of heaven
Kingdpom of heaven
http://www.imdb.com/title/tt0320661/ Ik heb er nog niet veel van gezien, maar dit lijkt me weer een goede kans voor massale veldslagen. Leuk bioscoop voer dus. Maar oh, wat baalde ik toen ik die friggin' Orlando Bloom zag (n) Meningen? Ja, er was al een topic over, maar die was nogal oud. Vandaar een nieuwe :) |
Ik zag vandaag de trailer en het lijkt me echt een bedroevend slechte film. Of ze kunnen geen trailers maken
|
Ik vind Bloom prima gecast, maar ik ben uitgekeken op epische en historisch vechtspektakels. Zelfs als ze door Ridley Scott zijn geregisseerd.
|
Op zich nu ik die trailer met die vrij niet bijpassende muziek wat vaker heb gezien, vind ik m steeds beter worden en past de muziek ook beter :o
|
Citaat:
|
Link doet het niet, kan iemand die even aanpassen naar http://www.imdb.com/title/tt0320661/?
Ik ben de trailer aan het downloaden, zo ff bekijken. edit: Hij lijkt inderdaad een beetje op Lord of the Rings, qua veldslagen en gevechten etc. Voor de rest lijkt het me een mooie film, 6 mei komt ie uit (ook in Nederland?), misschien in de bios kijken of zo. |
Ik zag de trailer maandje terug ofzo, en dit lijkt me echt een verschrikkelijke kutfilm, voortboordurend op LOTR en Troy etc. etc.
Wie zit er nu nog te wachten op eindeloze 'epische' veldslagen? Bah. Het feit dat Orlando Bloom er in speelt spreekt boekdelen. |
Ik ben er blij om dat dit soort films nog gemaakt worden. Want de meesten van deze films zijn geniaal. En met ridley scott en gladiator in het achterhoofd ehb ik er vertrouwen. En orlando bloom is ook niet mijn favorietje, maar ik denk dat Liam Neeson en Jeremy Irons dit gebrek wel kunne compenseren..
|
|
Citaat:
serieus, die film moet ik zien... wanneer komt ie uit? |
Citaat:
|
De laatste trailer is btw erg apart, veel muziek, bijna een videoclip :)
|
Tja ik weet ook niet of deze film wel echt goed gaat worden. Maar toch grote kans dat de film voor zijn genre wel in orde zal zijn en dus zeer vermakelijk om te kijken.
Wat Orlando Bloom betreft...misschien wordt het teveel een elf, maar dan met bruin haar en een harnas. |
Citaat:
|
Nothing beats good old breaveheart (y)
Die trailer ziet er wel mooi uit het heeft trouwens wel ongewone muziek voor een trailer. |
Citaat:
Of ze goed zijn of niet, het is tegenwoordig een hype, goedkope spektakelfilms (LOTR was dan nog goed), en ik zie geen reden om aan te nemen dat deze film beter is. Overigens is op IMDB dezelfde discussie. Steeds terugkomen met nóg oudere films waar ook veldslagen in voorkomen heeft echt geen zin, het gaat erom dat ze de kassuccessen navolgen. En neem nou maar van mij aan dat KOH écht wel films als LOTR en Troy nadoet. |
Citaat:
|
Lijkt me echt een goede film en Orlando tja :p .
|
Bloom speelt erin mee, reden om hem niet te kijken
|
Het is niet het meest originele idee sinds tijden, maar het lijkt me wel leuk om met een bak popcorn op schoot in de bios te gaan kijken :)
Tja.. Orlando Bloom he? Misschien gaatie wel dood :D |
Mensen die m al gezien hebben!? Wat vonden jullie ervan?
Is het de moeite om m in de bios te gaan kijken? |
Ik vond em een btje tegenvallen.. Het is echt zo'n typisch episch verhaaltje: (ik zal wel ff een spoiler doen)
Spoiler
Een tegenvaller dus. Ook weinig humor. |
pulp
|
Ik wil hem wel zien, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van.
|
Saaie rotfilm.
|
Citaat:
Spoiler
Ik vond m zeker niet onaardig, behalve dan dat Orlando Bloom uiterst ongeinspireerd acteert en iedere keer zichzelf lijkt te zijn ipv zijn personage. |
die trailer, verrassende/aparte muziekkeuze. Maar het lijkt me wel een mooie film, en agh ik vind zulke films al gauw boeiend. en neee, niet om orlando.
|
Ik ben er heen geweest en ik heb 1 advies: verspil hier je geld niet aan. Dit scenario is zo vaak gedaan de afgelopen tijd, zo saai.
Om een keertje te huren als er niks anders in de videotheek ligt is ie niet zo vreselijk, maar hier hoef je echt niet voor naar de bioscoop. |
lijkt mij niet zon leuke film
|
Mwah, lijkt me niet veel aan, maar misschien ga ik wel. (y)
|
We zijn er van weekend er naar toe geweest het was een leuke film en nog met moraal ook.
Die vanatiekelingen die oorlog voor god voerden die werden voor paal gezet. En dat god op 2 plekken is in je hart en in je hoofd en dat je zelf die keuze maakt. Wat goed is en wat slecht is. Verder was de film erg vermakelijk en Orlandobloom speelt de rol erg goed. |
Oké, zoals velen al zeggen word ik er ook een beetje flauw van dat er zoveel van "dit soort films", om het zo maar even te noemen, worden gemaakt de laatste tijd. Troy vond ik wat tegenvallen en King Arthur en Alexander werden zo afgekraakt dat ik niet de moeite heb genomen om ze te gaan kijken.
Gladiator vond ik echter wel leuk en van KoH heb ik een aantal redelijk positieve recensies gelezen. Ik ga hem dus toch maar even proberen. :) |
Is de moeite wel waard vind ik dan.
|
Och, ik zou hem wel in de bioscoop willen zien. We hebben toch nog kortingskaartjes :D
|
Na King Arthur en Troy heb ik het wel even gehad met dit soort films. Wat een verschrikkingen waren dat zeg.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik heb de film gezien, en ik had er meer van verwacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer zo'n film waarbij je minstens twee uur lang naar honderduizend ongeschoren mannen die elkaar de schedel inslaan moet kijken. Nee bedankt.
|
Citaat:
Spoiler
|
ik heb em afgelopen vrijdag gezien en vond het op zich best een goede film. Vooral het verfrissende effect van iemand die niet zo nodig de held hoeft uit te hangen maar enkel een plicht wil vervullen...
en het verschil tussen goed en slecht is iets heel betrekkelijks in die film, ook wel "nieuw". verder mooie shots, waar ik van hou...en juiste muziek. Vrij oke dus...had beter gekund, maar niks mis mee Bloom doet het oke (Y) |
Bloom mag van mij het acteren aan de wilgen hangen. Hij kan alleen maar een sexy, romantische verleider met wapen spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het in z´n genre een van de betere films. En een fijne soundtrack.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |