![]() |
aardrijkskunde
wat moet je leren voor aardrijkskunde?
wij hebben namelijk maar 2 boekjes en iemand zei dat we er 4 moesten kennen. :confused: |
migratie&vervoer
en natuur&milieu, me tal die graflandschappen geloofk |
migratie&vervoer en natuur&mileu
en voor je mondeling moet je geloof ik alle boekjes kennen.:) |
Citaat:
Voor 't CE moet je idd 'natuur & milieu' en 'migratie & vervoer' kennen. |
Citaat:
|
čn je moet heel goed met de atlas overweg kunnen natuurlijk, want vaak zitten er heel veel atlas vragen in het examen. (waar je dus eigenlijk weinig voor kunt leren, maar waarbij dus vooral om inzicht gaat)
|
Het AK examen is het moeilijkste examen dat er is. Tenminste, voorgaande jaren wel. De vragen die er gesteld worden... Echt onmogelijk. Vaak ook totaal anders dan je gewend bent. Het scheelt dat het dus altijd een lichte normering heeft... Dus goed oefenen!
|
Citaat:
vraag van 2 punten: noem bij deze 2 landen een reden waarom die burgers naar spanje emigreren: marokko Verenigd koninkrijk |
Vorig jaar was er veel geklaagd over veel atlasvragen, dat zal dit jaar wel minder zijn denk ik. Iedereen die de 2 boeken redelijk kent moet dan toch wel een voldoende kunnen halen. :)
|
Ik heb vorig jaar examen gehad van ak, ik vond alle examens tegenvallen (iedereen zegt juist van niet) maar ak vond ik het allermakkelijkste van alle examens..
|
Citaat:
Naja, ik vond alle tentamens simpel behalve ak, gs en bio. Maar heb wel voldoendes gehaald. En 2 punten staat over het algemeen voor een makkelijk vraag. |
Oh ja, in het 'examenkrantje' stond dat, als je oefende met oude examens, je wel eens voor de gek zou kunnen worden gehouden omdat er in het nieuwe examen meer naar feiten en begrippen zou worden gevraagd uit het boek dan in de voorgaande jaren.
:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |