![]() |
Wilde eens weten...
De meeste mensen zitten hier al lang, ik zelf niet echt.
Daarom wilde ik vragen of iedereen die hier bij D.O.P. zitten ook allemaal zelf gedichten schrijven, en hoeveel ze al hebben geschreven... Greetz |
Paar maandjes hierro
Ik schrijf gedichten en lees ze van anderen + commentaar. In die tijd heb ik 9 gedichten geschreven waarvan ik er 7 of 8 gepost heb. Voor die tijd had ik een lange periode waarin ik geen poezie schreef en op het moment is de inspiratie ook weer een beetje op. |
Ik ben hier nu vanaf maart ofzo. Dus ook nog niet zo heel lang.
Vanaf toen schreef ik ook pas gedichten. Kheb de laatste tijd wel veel geschreven. Ik denk in totaal een stuk of 20, waarvan er ik denk rod de 15 gepost heb. Op zich best heel veel, maar er zaten ook hele slechte, vooral uit mn beginperiode, bij. Liefs Kimry |
Vanaf eind januari 2001 zit ik hier nu. Daarvoor schreef ik wel, maar durfde het aan niemand te laten lezen. Nu wel. Ik heb in totaal wel meer dan 100 gedichten geschreven, maar ze zijn niet allemaal even goed. Ik denk dat ik een stuk of 50 gedichten heb, waar ik ook echt trots op ben. :) Maar ik ga lekker verder, want het kan nog veel beter!
|
Vanaf euhm... *zoekt op* 16-01-2002
En heb nog niet zoveel gedichten gepost, krijg ook niet veel reacties..... :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |