![]() |
viva Delftsblauw stickers
Wie kan kan mij helpen aan de delfstblauwe stickers die een tijdje geleden bij de VIVA zaten? Ik wil namelijk mijn wc afmaken en hoef er niet heel erg veel meer.
Ik vergoed de verzendkosten. |
ik zal even kijken voor je mijn vriend kwam ermee aanzetten en ik hoef ze niet, dus als ik ze nog heb laat ik het weten.
|
ok dankje :)
|
nope liggen bij het vuilnis, sorry :s
|
Citaat:
Bovenste meteen raak (y). Niet gratis, maar wel een alternatief als niemand je meer kan helpen aan de stickers van de Viva. |
en als je de viva belt / schrijft / mailt?
hebben ze er geen meer voor je, misschien tegen een geringe vergoeding? (je kan nl wel de bladen nabestellen, als je die bijvoorbeeld wilt hebben, maar niet gekocht hebt oid. Hebben ze dr vast nog met die stickers. Dan zal je wss dat blad moeten kopen, maar veel is dat niet hoor) |
Citaat:
|
Zoals Daydream-ster zegt, gewoon ff t blad bellen. Meestal doen ze niet zo heel erg moeilijk over die dingen...
|
Vivaaaaaa!
En de poppetjes op de stickers deden kinky :p Ik zal morgen even zoeken of ik ze nog ergens voor je heb. |
Oja, die heb ik ook nog liggen. Ik doe er verder niks mee dus als je ze wilt moet je maar even je adres enzo PM-en (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |