![]() |
Hbo & Universiteit combineren
Combineert er ook iemand hbo met universiteit? En hoe heb je dat geregeld? Ik kan er niet zo goed uitkomen wat de mogelijkheden zijn etcetra. Ik ben straks tweedejaars hbo, maar zou graag een (deeltijd) opleiding of losse vakken volgen op de universiteit.
En ik zou dat willen doen op de RUG en de Hanzehogeschool in Groningen, maar informatie over andere hogescholen en universiteiten is ook welkom. |
Waarom wil je dat precies? Het lijkt me dat je beter gewoon geheel over kunt stappen naar de universiteit.
|
Citaat:
|
Ik was er dit jaar mee begonnen, maar ook weer mee gestopt. 't was erg lastig te combineren met stage ed (en ik werd ziek). En als je wat meer (of wat meer dagen) les hebt (ik heb maar een halve tot een dag les per week - altijd op dinsdag), dan maakt dat het ook erg lastig.
Hoe ik dat geregeld had? Ik had me ingeschreven als bijvakstudent van pedagogische wetenschappen in Leiden en ik ging dus gewoon naar de college's toe daar. Wat wil je verder weten? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het is dan kosteloos om je op de Rug in te schrijven bij die vakken als je al collegeld aan de hanze betaald toch?
|
Bij mijn weten wel ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |