![]() |
Wie kent dit nog?en weet hoe het heet?
Hai hai, ik heb een vraagj ik keek vroeger altijd naar een serie (dat was zon 6 jaar geleden of zo miss langer maar dat weet ik dus niet meer) het kwam meestal op zaterdag middag aan het einde.... in het intro kwam een fles voor met daarin een boot (heel vaag ja) en het was geen tekenfilm maar het was gemaakt met poppen.... ik vond het altijd heel eng... maar nu is mijn vraag wie kent dit nog meer en weet hoe het heet!!? X
Btw het is geen Ik MIk LorenLand want dat kwam altijd door de weeks rond een uur of 4... :D |
|
Neej maar die waren et niet :( (n)
|
de Freggles ?
|
volgens mij begon de snorkels ook altijd met een boot in een fles, maar dat waren geen poppen
|
|
neej die waren et ook niet :(
|
suske en wiske en de regenboogprinses?
al is dat volgens mij al langer geleden.... weet je nog een zender ofzo? |
Citaat:
|
maar dta waren toch geen poppen of wel?
ik geloof dat et op 1,2 of 3 was ik dnek eigenlijk eerdre 3 want daar waren volgens mij meer kinder dingen op te zien smiddags... |
De Snorkels?
Of de Berenboot? |
Citaat:
kan je helaas niet helpen. succes moet zoeken! |
Citaat:
|
was het niet die serie waarin poppen op een ludieke wijze een sprookje naspeelden...?
|
Citaat:
het waren in ieder geval geen suske en wiske het waren meer van het soort poppen zoals die van ik mik loren land... ik vind het egt heel raar da ik de enige ben die me son serie kan herrineren... het melodietje wat er bij het intro werd gespeeld is een stukje uit een liedje wat je ook wel eens op de radio hoort alleen weet ik ook niet hoe dat heet dus daar schiet ik niets meej op :( ik vind het heel raarr |
FET :D :D
dat zou heel tof zijn... als je iets heb hoor ik et wel!!! ik vond het vroeger altijd zo fet om te zien :cool: ik wacht met spanning af! |
Citaat:
Ik ben al effe aant zoeken heur.....wie weet :) |
Was het niet met zo'n prins en prinses soms ofzo?
|
hmmm dat zou best eens kunnen .... het si zo jammer dat ik maar zo weinig er van weet :(
|
Liegebeest ofzo :(
|
Liegebeest?
Citaat:
|
hmmmz ik kan het tot noch toe niet vinden! Ik heb bepaalde beelden in mijn hoofd van de poppen......HEEEEEEL vaag allemaal!
Maar ik kan absoluut niet op de naam komen, wat ik ook in typ bij google het helpt niet :bloos: Weet je misschien op welke zender het was? NL 1, 2 of 3 wellicht? |
Citaat:
|
:( :( :( :( :( Is er echt NIEMAND die weet waar ik ut over heb?? :( :( :( :( :( :( :( :( :(
DAMN :confused: |
de fabeltjes krant?
|
|
Citaat:
|
Dit klinkt echt als LIEGEBEEST
|
Citaat:
|
Ik vond het bloody creepy!
|