![]() |
Meest geliefde delen van het lichaam
Welke delen van het lichaam vinden jullie het leukst om te strelen (bij de andere dus)?
En op welke lichaamsdelen word je zelf het liefste gestreeld of gezoend? Ik streel graag de nek tijdens het zoenen en ik speel heel graag met de handen... Ik word zelf het liefst gestreeld/gezoend op mijn rug en kont. En tijdens de seks, meisje boven, vind ik het leuk om gestreeld te worden in mijn knieholten :confused: :bloos: (ik wou er eerst een poll van maken maar leek me wat moeilijk, dus daarom vraag ik het maar zo) |
ja, een pol maken is best moeilijk :D
uhm ik denk rug enzo |
ik streel graag de nek, de rug en de kont.. zelf word ik ok graag daar gestreeld:P
|
Citaat:
"bij de ander: dat deel" "bij de ander: dat deel" "bij de ander: dat deel" "bij de ander: dat deel" "bij de ander: andere" (die dan het hoogst scoort en dan weet je nog niets :p) "bij mezelf: dat deel" "bij mezelf: dat deel" "bij mezelf: dat deel" "bij mezelf: dat deel" "bij mezelf: andere" (wat dan ook heel hoog scoort waardoor je ook niets weet...) (er is over nagedacht hoor ;)) |
Ik vind vooral gebied rond de schaamstreek bij meisjes leuk aanvoelen, omdat 't zo divers is :bloos:
Bij mezelf hangt het er vooral af hoe er gestreeld wordt. Te hard is niet zo leuk, te zacht kieteld, maar overal heel fijn |
Zowel om te doen als wanneer de ander het bij mij doet,
in de nek - bij mij vooral de rechterkant :| - , over de rug, vlak boven de billen en over de buik. ROAR. |
Bij hem: borst en buik :bloos:
Als hij me streelt: door mn haar of kont |
om te strelen:
borstenborstenborstenborsten/tepels/haar/rug/oren om gestreeld te worden: billen/borsten/oren/haar/rug en dan in niet-willekeurige volgorde :) |
bij haar: schaamheuvel, buik en taille
bij mij: ... hmm... geen idee eigenlijk, nognooit echt op gellet. gewoon zo dicht mogenlijk tegen me aan ofz. |
nekkie.. lucht ook altijd zo lekker :D :bloos:
|
Citaat:
|
Ik friemel altijd door zijn haar, ikzelf word graag gestreeld op mijn rug.
|
Bij hem: borst en buik, vrees ik:o.
Bij mij: buik, benen, hals en borsten mits zachtjes! :) |
Haar: Nek, Rug, Haar, Kont :)
IK: mn Nek, Rug, en gespeel door mn Haar geeft mij ook een ROAARR :D |
om te strelen:
nek en kont om gestreeld te worden: nek, rug en kont :D |
Wat ik het liefst streel is niet belangrijk, aangezien dat niet per se de plaatsen zijn waar mijn vriendin het liefst gestreeld wordt... ;)
|
Citaat:
|
ik vind het leuk om: haren, nek, rond z'n mond, onderrug, buik, onderbuik te strelen.
ik vind het leuk om bij mijn: haren, nek, borsten, onderrug, schaamheuvel gestreeld te worden. |
Bij hem: zijn buikje (en dat vindt hij vreselijk want dat kietelt :D)
Bij mij: binnenkant van mijn benen denk ik |
Citaat:
|
rug + buik + nek
|
ow.. en hals:o
|
Kvind het megafijn als mijn vriend aan mn gezicht zit, buik & billen.
Bij hem streel ik graag z'n buikje en z'n haren zijn ook stoer :) |
bij mezelf: mijn borsten, dus dat de man achter je ligt en je omarmd, en mijn zij.
bij een ander: de borst, rug, binnenbenen, knieholten, alles wat een beetje kriebelt, maar toch lekker is :) |
De rug
De buik De hals De zij Zijn mond |
Strelen: Ik streel overal graag maar het meest haar buik en rug
Gestreeld worden: haar, nek, borsten & billen denkik... |
Ik heb echt een nek-fetish ofzo :D XD
dus nek en hals om te zoenen, verder vind ik buik en rug altijd erg mooi om naar te kijken en te strelen, bij mezelf: ja weet ik veel :D zoveel ervaring heb ik niet :bloos: ik denk borsten en haar. edit: oja en mn nek en hals :D |
Streel het liefst kut en anoes denk ik. Vind het ook wel lekker om gewoon over der lichaam te gaan met m'n hand maar hij eindigt altijd bij kut of anoes.
|
Van achter in zijn nek en tussen zijn schouderbladen geef ik graag kusjes en masseer ik graag een beetje omdat mijn vriend dan altijd zo genietend ontspant. Ik vind het zelf fijn als hij mij over mijn onderrug streelt. Ik geloof dat mijn zenuwknopen daar altijd een beetje op scherp staan.
|
@Kruimel: Ik weet niet of het je al is opgevallen, maar we hebben hier te maken met een topic uit 2005. Kijk namelijk maar eens naar de datum die in de post van Mucky staat.
|
om te doen: rug, nek en billen
om gestreeld te worden: billen (vooral heel zachtjes), binnenkant dijen |
Citaat:
|
Bij mezelf zijn mn rug en mn billen flink gevoelig, vooral als het zachtjes kriebelen is, heeft wel meer effect dan strelen..
Verder om te doen graag buik en borsten.. borsten(Y).. en haar billen zijn ook altijd leuk, zacht overheen aaien.. |
Hm zijn borst, schouders, rug en hals. Bij mij alles :) Ik vind het heerlijk als mijn lichaam uitgebreid gestreeld en bekeken wordt.
|
Ehh qua kussen en strelen bij mezelf:
-Nek -Binnenkant bovenbenen Maar eigenlijk kan je met strelen en kussen niet veel fout doen, want dat vind k over mn hele lichaam wel lekker :o . Bij een jongen: Haar (mits krullen) Rug Nek |
Citaat:
Gesloten dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |