![]() |
(toelatings)examen gehaald?
welke drugs zou jij gebruiken als jij je examen (of studie ofzo) gehaald hebt???
...en, speaking about toelatingsexamens, chaos gefeliciteerd !! echt bet0r :cool: |
een joint, want die smaken het beste als je ze verdiend hebt, maar dat geldt bij alles eigenlijk, dus ik zou ook n kop koffie kunnen pakken,
|
Alcohol, in gevaarlijke hoeveelheden.
Chaos, gefeliciteerd. |
Ik zou een onnoemelijk grote joint opsteken en er een halve liter grolsch bij nemen.
En in de vakantie uiteraard paddotrippan. |
Citaat:
Maar zoals het er nu uit zien zijn de kansen meer in de richting van: alcohol, hasj/wiet, DXM, keta, paddo's, 2c-b, coke, speed, salvia. Wellicht nog wat meer. |
enorme grote joint met de vrienden en flink veel bier drbij :P
|
Biehier...
Grats cha0s :) |
cha0s heeft zn toelatingsexamen gehaald met twee 9's.
ow.. crap.. daar gaat dit topic niet over (of toch wel.. weetikhet) BOEIEND toch is het zo! feliciteer m, bel m, doe m, buy the bastard a present. chopchop! |
Wij hebben een jaar het bij mij thuis met licheelikeur en alle andere vage drankjes gevierd. Meestal gewoon heeeeeel veeeeeel drank.
En oh trouwens. Ik zat altijd op Werchter als ik net mijn rapport enzo had, dus je kunt je wel wat dingen voorstellen :D |
Hij krijgt van mij nog wat alsem en wat kattekruid als het klaar is voor de snoei :D (en ik weet nu hoe ik ze precies moet snoeien ^^)
|
Euh.. dat duurt echt nog wel 2 jaar..
Maar ter vergelijking zal ik het overgaan van 4vwo naar 5vwo nemen (dat is ook wel weer 2 jaar geleden dat ik serieus overging): veel wijn.. en champagne. <333 |
Lsd
|
fet puik, van harte! :p
gewoon, joints en kruiden, heel veel zodat ik k.o. ga. Ha! |
^ :D
thanx :cool: gelijk geen enkele stress meer (y) en, nu ook gheh, ontopic, want ik kwam Jan tegen, die hertog, enn, mja, ook nog wat hash enzo. :D (even vieren.) |
Morgen haal ik mijn P op, ik denk dat ik een biertje neem.
|
Citaat:
|
Een biertje, of een blow, maar een blow is niet bijzonder, want die komt elke dag voorbij, dus zou ik toch maar een 6-pack bier halen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |