![]() |
[Internet] Kan pagina niet vinden
Nou zit ik vaak op de site www.yousendit.com ... doe ik vaak dingen vanaf downloaden.
Maar bu sinds kort doet die site het alleen voor mij niet meer.. zo ineens spontaan. Ik kan er niet meer op, terwijl andere dat wel kunnen. Het is alleen die site. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. |
Toevallig Wanadoo gebruiker?
|
Jup
|
Citaat:
|
ik ben ineens zoooo blij da ik nie overgestapt ben naar wanadoo
|
ja.. das allemaal wel leuk.. maar wat kan ik hieraan doen
:D |
Citaat:
|
uhh.. ik ben 16. mijn ouders gaan echt niet spontaan overstappen op een andere provider en 4 weken zonder internet zitten en dat alles voor 1 website.
|
Citaat:
|
Ik heb ook Wanadoo
En ik heb het zelfde probleem oa bij: www.Freewebs.com www.Photobucket.com en idd ook bij Yousendit KLOTE WANADOO :mad: |
Is het niet te omzeilen met een webbased proxy?
|
Leuk, dat wanadoo :D :D
|
wat een klote zooitje zeg... jezus wat is dit.... echt waardeloos zooitje, ze kenne tegenwoordig niks fatsoenlijks meer leveren. het moet allemaal zo goedkoop mogelijk worden geproduceerd en zo duur mogelijk worden verkocht.
echt knetter gestoord wordt je er van |
Wanadoo, tiscali, planet, allemaal 1 pot nat...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Je internet nooit. 2) Je hebt toch geen tiscali. |
Citaat:
Chello doet het echt lekker de laatste tijd. Ligt er echt nooit meer uit en hoge snelheden. |
Citaat:
|
Citaat:
Met Demon heb ik de laatste tijd trouwens ook gezeik. Geen verbindingsproblemen ofzo, maar de klantenservice is in het laatste jaar wel veel achteruit gegaan, moet ik zeggen... |
Citaat:
PS. Waarom heb je de klanteservice eigelijk nodig als je geen problemen hebt? :D |
Als je bezig bent met duistere praktijken, nu moet hij zich eruit lullen
Toch? |
Ik wilde van 2 Mbit / 1 Mbit naar 8 Mbit / 1 Mbit, om wat eigen capaciteitsproblemen ;)
Die aanvraag is begin januari verstuurd en pas 8 april doorgevoerd. Maar goed, ik heb de eerste 4 maanden niets betaald door die baggeradministratie van die lui, dus zo wakker lig ik er ook niet van :P |
ze doen het weer 8)
at least bij mij, wanadoo. |
De laatste tijd ben ik steeds meer tevreden over mijn @home breedbandje. :cool:
|
Citaat:
zeelandnet is ook nieeet om over naar huis te scrhijven, alhoewel t steeds beter gaat! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
i love @home...
|
Citaat:
|
Al sinds mijn inbelmodempje gebruik ik Versatel (voormalig zon) en nog nooit ook maar enige problemen mee gehad. De helpdesk is idioot en nog dommer dan een kapsteropleidingvolgende, maar die heb ik eigenlijk nog maar 1 keer gebeld en voor de rest nooit nodig gehad.
|
verkeerde topic :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: maar het is natuurlijk zoiezo wel slim om een beetje op te letten wat je doet als je films oid upload |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |