![]() |
Talpa = Tien
Nou, hoe origineel, John de Mols nieuwe zender heet Tien... Wat vinden jullie? En wie heeft betere suggesties, want ik heb het idee dat John de Mol zo z'n grote concurrent vd Ende een beetje probeert te etteren aangezien zijn commerciele avontuur jammerlijk mislukte (=Tv10)
Kortom van John hadden we wel iets meer creativiteit verwacht! Tenminste ik dan ;) (en ja ik weet dat Tien een inzending was van een wedstrijd, maar toch --> originaliteit???) |
Niet erg origineel nee..
Maar de hele zender lijkt me niet zo geweldig, dus ach.. |
Oh, dit was de orgineelste inzending?
WAT WAS DE REST VOOR TROEP?!! :eek: |
Wat een vreselijk simpele naam :|
|
Ach, tis kort maar krachtig.. beter dan een lange moeilijke naam als Nickelodeon. 't Is niet erg origineel, maarja dat hoeft een zendernaam ook niet te zijn. Het sluit wel aan bij het Belgische één :p
|
Ach, hij noemt het maar 'Tien' hoor. De enige zender die bij mij al 15 jaar op 10 zit en daar altijd zal blijven zitten, is België 2. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt lelijke naam
en dan krijg je natuurlijk ook van: ja iedereen moet tien op 10 hebben staan.. nou daar staat bij mij veronica al.. en heb nickelodeon op 32 staan dus.. naja niet echt origineel maar goed |
ach het maakt niet uit welk zender je op wel nr heb staan of hoe je da ook zegt.. als je maar weet waar je m kan vinde :D
|
Citaat:
|
... :D ... Goh, wat een originele naam ... :rolleyes: ...
|
Citaat:
|
Geniaal.
|
Waardeloze naam die ongetwijfeld perfect bij de bijbehorende waardeloze zender past.
|
Citaat:
|
Ik snap die man niet hè.
Waarom noemt ie zijn zender nou ook niet gewoon 'Talpa'. Dat begrip zit er al helemaal in bij iedereen, maarnéé houdt hij eerste een vage actie om een nieuwe naam voor zijn zender te krijgen. Bovendien is Tien een stuk minder origineel dan Talpa, vind ik. Zo! :p |
Citaat:
|
Net 5 is ook heel orgineel.
En nog lastig ook omdat er al RTL 5 was. |
Net alsof een naam van een TV zender origineel moet zijn. Het is gewoon een simpele naam, dat is alles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een saaie naam, maar beter dan TVNL waar eerst over gesproken werd.
|
Volgens mij zit bij mij nickelodeon (of hoe je het ook schrijft) al op 10, dus dat komt goed uit (y).
|
Citaat:
|
ochja, ieder beestje heb z'n naam, echt mooi is anders, maar goed het is maar een zendernaam
|
Citaat:
|
wanneer komtie eigenlijk de in lucht?
|
Dom. Hij wil nu vast dat iedereen Tien op zendernummer 10 zet, maar:
a. De meeste mensen hebben daar al wat staan dus die gaan dat echt niet veranderen. Denk maar aan SBS6 en Net5. b. Dat zapt toch niet lekker? Had dan 9 genomen! Voor de tien moet je eerst op het -/-- knopje drukken, dan een 1 en dan een 0. Terwijl ik met het zinloos zappen alleen van 1 naar 9 ga. |
Citaat:
vanaf dan heeft ie de voetbalrechten en gaat ie ook echt beginnen met Tien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet origineel nee, wel simpel. Moet niet té ingewikkeld worden he. ;) Maar het boeit me meer welke programma's je kunt verwachten in plaats van de naam van een zender.
|
Hij doet het opzich niet slecht met dat versatel pakket.
40 euro per maand voor alle wedstrijden en 20 mbit/s ADSL |
T staat toch ook ergens voor :confused: Talpa Info Entertainment Network ofzo
|
Haha ik dacht dat Tien de vertaling van Talpa was :)
Maar oke ik heb het nieuws niet gevolgd en kom er net achter dat Talpa een mol is. Tal´pa n. 1. (Zool.) A genus of small insectivores including the common European mole makes more sense natuurlijk. Talpa houden dus. |
Citaat:
maar kan je dat voetbalpakket ook kopen zonder het internet? |
Wat een kutnaam, als je dan perse een getal wil zet er dan wel iets voor zoals al die andere zenders, tien alleen is gewoon kut. Zowiezo was nickelodeon vetter.
|
Gaat Tien uitzenden op de zender van Nickelodeon, of krijgen we een hele nieuwe zender?
Nickelodeon is toch de zender waar Kindernet op zat? |
Citaat:
|
Zit er nog een reden achter of vonden ze het gewoon leuk? Geen Acht of Twaalf maar Tien?
Bagger.. |
ze konde maar tot tien telle ;)
|
Ach Tien klinkt wel lekker de slogan TV = Tienook wel.
Verder zijn ze al flink aan het reclame maken, zet SBS nu maar aan en je ziet achter beide goals veel reclame voor Tien. Zoals de woordvoerder vandaag ook zei: Tien is het hoogst haalbare. |
Iedereen zegt dat tien niet origineel is maar waarom niet? Als hij 54 had gekozen, was het dan ook niet origineel?
Ik vind het een gewone naam, net als rtl.. of nederland.. Dit is een geweldige tegenslag voor z'n concurent vd Ende die het ook eens met tien probeerde, dat lukte niet en wedden.. dat het de Mol wel lukt! |
Citaat:
|
Ze hadden em beter Doekoe ofsow kunnen noemen...'poen' bekt ook wel lekker...
|
Zowel Tien als Talpa zijn kutnamen. Maar ach, verder kan het me niks schelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Talpa/Tien/what bloody ever, ze moeten snel Sport 7 achterna, want ik wil verdomme ook des avonds Neukelodeon kunnen kijken, dan is het tenminste niet nagesynchroniseerd. En Cartoon Network er bij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |