![]() |
Masturberen meisjes wel eens samen?
Dit is een tegen vraag op de topic of jongens dat wel eens doen...
|
tsssss... moest het nu een meisje zijn die dit vroeg... ok...
Maar nen jongen ?? Komaan.... Rukker :p |
uhm nee nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan...
|
neej.. kmoet er niet aan denken ook
|
Nog nooit gedaan.
|
Ik in ieder geval niet en heb er ook geen behoefte aan.
|
hell, grapjas... ik zou dat ech nie willen
|
soms als er een paar vriendinne zijn aan het logeeren dan gaan we ff met ze alle masturberen..
No way.. |
keep on dreaming...
|
jullie kijken te veel tv ;)
nee voor moi dus :D |
hahahaa grappig
volgens mij is dat toch meer iets voor jongens onder mekaar ik zou het ook ECHT niet doen met een vriendin NO WAY |
Nope... Niks voor mij ook. Ik ben niet zo'n exhibitionist.
|
no way
|
nee welles met me vriend:p wedsrtijdje wie t eerste kwam:D *ziek:p*
|
conclusie van dit topic: meisjes zijn gewoon preutser dan jongens :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL, maar voor mij ECHT NIET!
|
Citaat:
idd, wij mannen zitten altijd in een kring van 5 vrienden koekie kwakkie te spelen :p |
Citaat:
|
dat heet krekkertrekken slimmerik :p
|
Citaat:
Jullie mannen zijn daar gewoon veel meer mee bezig, oversexte wezens :p :) |
Citaat:
meisjes knuffelen wel veel meer, hebben minder moeite met elkaar in een bed te pitten, samen te douchen etc. etc. |
en neej, trouwens, nog nooit gedaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar er was topic: Rukken jongens wel een samen? en vroeg me af of meisjes ook zo waren maar de meeste dus blijkbaar niet, minder meisjes dan jogens in ieder geval. |
Citaat:
|
nee nog nooit gedaan en al helemaal geen behoefte aan
|
nou ben ik dan de enige???
ik heb dat een keer gedaan na het zien van een geile film, we zagen elkaar het niet doen. am i weird??? |
Citaat:
|
ik ken wel mensen die het tegelijk hebben gedaan, ik niet
|
hmm heb weleens gedaan in een kamer waar meer meisjes lagen (te slapen volgens mij) en daar hebben ze nix van gemerkt (volgens mij)
|
Citaat:
|
Citaat:
big turn off for me... |
Citaat:
even ontopic: wat vaag dat meisjes het zoveel minder doen dan jongens? Of is het idd een kwestie van toegeven? ja, bij mij heeft de hele gelegenheid zich zoiezo gwoon niet voor gedaan ofzow, kweetniet.. |
Als ik het eens zou hebben gedaan zou ik het wel toegeven maar ja nog nooit gedaan helaas...zou wel eens willen weten hoe dat is...
|
Ik word niet bepaald opgewonden van het id om samen met een vriendin te masturberen :rolleyes: ..
En als dat ook niet de bedoeling is snap ik er het nut niet van :| |
Uuhm, nee dat heb ik nog nooit gedaan. Misschien komt dat nog, dat weet je nooit natuurlijk, maar voorlopig liever niet.
|
Nog niet eens ooit aan gedacht zelfs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik heb geen geile vriendinnen. :(
|
Nog nooit gedaan nee... Zie het nut er ook niet van in om dat samen met een vriendin te doen...
|
Mij lijkt het niet iets voor meisjes/vrouwen... Die doen andere dingen samen zoals shoppen, ( heel veel ), jongens hebben het meer over sex met elkaar. Alleen als ze met een select vrienden groepje zijn.... Dus rolt samen rukken er eerder uit voort
|
Citaat:
Beetje preuts :nono: Ik zeg altijd, the more souls the merrier. Sta open voor orgie's, gangbangs en gezamelijke masturbatie (uiteraard dan wel met dames alleen) :D Trouwens Black-X, CLDForum te saai geworden? :D |
jah en ik quote uit een ander topic:
Citaat:
|
Offtopic: .
sweet lord mother in heaven and beyond the 7th layer of hell of god! :eek: :eek: :eek: Waar heb je dat nou weer vandaan :confused: |
Wellicht dat ik het onbewust al wel 'ns samen heb gedaan, heb vaak overnacht in een slaapzaal vol met meisjes :D Maar bewust, neen, no way!
|
nou, ooit wezen logeren bij een vriendin van mij, toen ik 11 was ofsow... vroeg of ik het niet erg vond als zij zou gaan mastruberen, want ze had me toch iets ontdekt :D
naja, deed ik al langer, dus vond het niet erg... maar samen mastruberen... neej dankjewel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |