![]() |
American Head Charge gitarist overleden
American Head Charge gitarist Bryan Ottoson is overleden. Voor het optreden van de band in het Amerikaanse North Charleston, waar de band dinsdagavond in het voorprogramma zou staan bij Mudvayne en Life Of Agony, werd de gitarist dood aangetroffen in de tourbus. De oorzaak is nog niet bekend.
Bron: metalfan.nl |
Damn die band heb ik vroeger best veel geluisterd.
RIP |
klas het, sneu
|
RIP. heb ze 1xje live gezien, was wel gaaf.
ben benieuwd waaraan hij is overleden. |
Vast en zeker die spontane hartstilstand weer, die zo populair is onder de muzikanten
|
hmm das ff best kut...goeie band
R.I.P |
jammer
maar nu-metal. |
kutband. :s
|
zal wel een od zijn ofzo.
maar toch, rip he |
|
of in zijn geval, no-metal
|
Jammer.
|
Ach, ze stonden toch in het voorprogamma.
|
boeiend, kut band
|
Citaat:
|
LEKKER BOEIEND!!!!
er gaan per dag miljoenen mensen dood. p.s. ik vond het wel een vette band |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was wel een aardige gitarist, maar geen uitzonderlijk goede ofzo, het is inderdaad wel jammer voor vrienden en familie maarja daar houd het ook bij op, American Head Charge vind heus wel een nieuwe.
|
Wat was dat een kutband zeg, man man man.
|
Volgens mij heb ik hier ooit wel eens wat van geluisterd. Is niet blijven hangen....
|
wie?!
|
Citaat:
Flauw. En RIP. |
Tjah, kerel was zowaar trots op zijn zwaar druggebruik...niet echt een verassing.
Kerel wurgde zich op podium met zijn gitaarkabel tot ie neerviel, sloeg zichzelf in fight club-stijl half KO...tjah RIP omdat et moet...maar meer ook niet. |
zijn toch die lui die echt alles achter zich aansleuren? op ozzfest waren die...hmm dood gaan we allemaal, too bad.
|
The Feeding is een vet album...
|
Is het soms in voor de zomer een bandlid van een semi-bloeiende metalband vol dope achter te laten in de tourbus?
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |