![]() |
gedichtjes nodig!
Hoi hoi!
ik heb een opdrachtje gekregen om een paar korte gedichtjes te zoeken van maar enkele regels (met op elke regel maximaal 2 a 3 woorden) het moet gaan over iets vrolijks (het is voor iemand die wel een lief gedichtje verdient, omdat diegene heel veel nare dingen heeft meegemaakt). Ook heb ik nog iets nodig over het ''leven'' (iets van geniet van elke dag het kan je laatse zijn ofzow) en dan de laatse moet gaan over vrienden. ik kan het zelf schrijven, maar nou ben ik op dit moment totaal inspiratieloos :( beetje jmmr dus.. hebben jullie misschien nog iets voor me (A)? Greetsz..m Ps: ik ga zelf ook nog wel een poging doen om zelf iets te verzinnen maar als iemand iets voor me heeft alvast super bedankt! |
Stapstenen
Ik stap van steen tot steen Tot ik in het diepe val Bereken mijn kans en spring De berg op weer omhoog Ik ben niet rood met Zwarte stippen maar Ik doe mijn best en sta Op en op en op en op Tot ik je aankijk en zeg ‘sta je daar weer mooi te zijn, help me liever even!’ Ik droom zo lief. Soms. Is dit nou niet lief? ^-^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |