![]() |
Diploma???
he
Ik ben in november 2002 plotseling weggegaan bij mijn ouders. Het was de bedoeling dat ik de volgende dag zou bellen maar het was al te laat en ik hoefde niet meer terug te komen, daarvoor waren er altijd al de nodige ruzies, meningsverschillen, lichamelijk als geestelijkgeweld Ik heb sinds september 2004 een advocaat in de arm genomen omdat zich op dat moment dat ik wegging als van mij nog in de woning bevond. Nu heb ik een groot aantal spullen terug op contant geld en mijn diploma na. Nu gaat het mij om mijn diploma. School zegt dat ze het een keer hebben afgegeven en dat ze dan het niet nog een keer hoeven af te geven. Mijn advocaat is nog wel in onderhandeling met school. Maar misschien weet iemand het hier of heeft er ervaring mee, of scholen dit mogen doen. |
Je ouders hebben je diploma niet meer?
|
Je kan je diploma opnieuw kopen bij de IBG, geloof ik. Kost dus wel geld, maar ja, dan heb je hem wel weer.
|
Op de site van de IB-Groep vond ik dit:
Citaat:
|
Citaat:
(Mijn zusje was haar diploma eerst kwijt en heeft dat toen uitgezocht, dus vandaar. :)) |
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom je hiervoor een advocaat hebt ingehuurd. :s
|
Citaat:
|
klopt daarvoor heb ik een advocaat ingehuurd maar dankje wel voor de IBG daar had ik helemaal niet aangedacht, nagmaals bedankt!!! :)
|
Een echt diploma krijg je maar één keer en nooit weer (per diploma natuurlijk). Zelfs als je huis afbrandt krijg je nog geen nieuwe. Maar je kan wel een bewijs krijgen dat je je diploma hebt gehaald. Zie verder de post van Daantje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je in godsnaam een advocaat in de arm nemen? Voor het uurtarief van een advocaat had je dat diploma al tien keer terug kunnen kopen.
En als je die advocaat toch al in de arm had genomen had hij je beter kunnen beschermen terwijl jij dat diploma gewoon thuis ging ophalen. :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |