![]() |
Handelingsdeel
Vooral voor mensen die met de Tweede fase bezig zijn:
Hebben jullie nog vakken waarbij je in de laatste weken nog opdrachten moet maken voor het handelingsdeel. Dus niet de leesdossiers die aan het eind ingeleverd moeten worden, maar dus echt maakopdrachten? En: indien je je handelingsdeel niet af hebt, mag je dan niet meedoen aan het examen, of mag je wel meedoen met het examen, maar krijg je je diploma pas bij afronding van het handelingsdeel? |
Nee, we hebben alles al af.
Laatste wat we in moesten leveren was eind Februari (een AK PO). Als je je handelingsdeel van een bepaald vak niet af hebt, mag je niet meedoen aan het examen. |
Citaat:
Ik moet zelf nog met een vriendin een kleine opdracht inleveren voor het PWS, zodat dat uiteindelijk ook met een V is afgesloten. Gelukkig is dit bijna klaar en hoef ik me voor de rest geen zorgen te maken... |
Citaat:
|
ja, vandaag mn Natuurkunde DO ingeleverd, en ik heb morgen nog een dossieropdracht geschiedenis.
|
Ik geloof dat we nog een KCV PO moeten maken, daar zijn we nu ook wel mee bezig. Maar niemand weet wanneer we dat moeten inleveren, ook mijn docent niet. Voor de rest heb ik niets meer in te leveren eigenlijk. :)
|
Ik moet nog twee handelingsdelen voor engels maken. :o (n)
|
Ik moest nog 8 uur aan luisteropdrachten voor duits, maar dat is ons kwijt gescholden (dat wisten we al van te voren, dus daarom hadden we het nog niet gemaakt).
|
trouwens, je moet toch voor een bepaalde datum al je cijfers hebben opgestuurd om deel te mogen nemen aan het CSE?
Hoe kan het dan dat je daarna nog een PO moet maken? |
Ik moet eigenlijk nog een extensive reading opdracht voor Engels doen, maar aangezien we geen Engels meer hebben voor de vakantie gaat dat niet echt lukken volgens mij. Na de vakantie nog maar 3 lessen Engels, en we hebben nog geen een examen geoefend :s (eentje aan het begin van t jaar, maar das te lang geleden voor de meesten)
|
ik moet nog een handelingsdeel inleveren voor nederlands, omdat ik het onvoldoende had gemaakt
|
Ik moet wel nog twee proefwerken maken volgende week. En een herkansing.
|
Nee, wij hebben de meeste handelingsdelen al vorig jaar gedaan. Best fijn, het enige wat voor dit jaar over bleef, was het profielwerkstuk.
|
ja, mijn ckv is niet voldoende, voor 1 mei moeten alle handelingselen ingeleverd worden volgens mijn pta
|
Citaat:
|
ik ben echt zo blij dat ik die niet meer hoef te maken echt relaxt joh, als ik ergens een hekel aan had dan waren het wel handelingsdelen
|
Bij ons kwamen 2 vakken er vorige week nog mee. Ak een praktische opdracht omdat onze oude docent 't vergeten was (we hebben nu een nieuwe :S) en Eco PO omdat meneer eerst leuk een half jaar met Bizzkidz heeft lopen klooien om vervolgens toch maar een POtje te laten maken.
|
Wij hoeven voor zover ik weet niets meer in te leveren. We gaan volgende week nog wel een bio PO doen, maar daar moet je direct die dag een verslag van inleveren dus dat kan ik moeilijk vergeten ;) En mn pws moet ik nog terugkrijgen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat onvoldoende is, ze was al heel positief over onze proefversies ed :)
|
Alles al gefixed...
|
Ik moet nog 6 uur meegymmen met eersteklassers, anders kan ik niet slagen :o
|
Citaat:
Arme jij! :( |
Citaat:
Ik moet nog 1 rep biologie maken. en 1 SO van sk :D |
Citaat:
|
Als het goed is lever ik morgen mijn laatste handelingsdeel in. :o :)
|
Citaat:
Kga nu vragen of ik mee mag doen aan een sporttoernooi ipv mezelf voor lul te zetten voor eerste klassers. |
Citaat:
|
Bij ons is het bij een paar handelingsdelen een beetje vreemd gegaan.. werd vorige week gebeld dat ik geen examen mocht doen. Ik was de eerste waarvan ze erachter kwamen dat ik geen Nederlands handelingsdeel had, bleek gewoon niemand het te hebben zodat heel het vwo bij ons geen Nederlands examen zou mogen doen doordat die lerares het vergeten was :s gelukkig was het nog niet definitief opgestuurd ofzo dus is het alsnog veranderd :)
|
als je niet al je handelingsdelen hebt ingeleverd kunnen ze je het recht op het maken van het examen niet afnemen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |