![]() |
Billy Corgan in Paradiso
Ik weet niet of dit een solo optreden is of een optreden met band, maar het is in ieder geval voor het promoten van zijn eerste solo cd.
Hij zal op 9 Juni in de Paradiso staan. Wees er snel bij want het is zo uitverkocht. www.mojo.nl |
hmmmmn. moet toch iets meer info hebben.
|
De smashing pumpkins waren cool, maar juist die irritante stem van dhr. Corgan maakte het altijd flink wat minder.
No way dat ik daar te vinden ga zijn. Zitten daar serieus mensen op te wachten? |
hmmm hoe duur ?
|
ik denk heel duur, dus waarschijnlijk niet
|
Citaat:
|
Wow, interessant.
Voorverkoop al gestart? |
Crap, examens. (n)
|
Citaat:
Hoe vet is zijn soundtrack bij Spun. |
|
Klinkt heel interessant, als het niet al te duur is ben ik er.
Maar het zal wel erg duur zijn. (n) |
vvk begint vrijdag de 29e
entree is 27 euro, duur, maar dat was te verwachten.. voorprogramma nog niet bekend |
pfff hoe duur.
ik heb al rond die tijd genoeg te doen, dus ik schat in dat ik daar niet heen zal gaan. |
Voor iemand van die status vind ik de prijs best meevallen.
Marilyn Manson is b.v. al in de 30 Euro |
Zwan was zelfs goedkoper..
|
waarom zou je marilyn manson met billy corgan vergelijken, gewoon 30 euro is een bedrag dat ik maar voor een paar bands over heb, een reünie gig van de pumpkins bijvoorbeeld.
|
ws wel aanwezig (y)
|
Sa 11.6. Billy Corgan Live Music Hall Einlass 19.30h / Beginn 20.30h
VVK 25 EUR* |
Citaat:
|
hmm.
ik wil ook :) |
Citaat:
|
Some confirmed tour dates are as follows:
Wed 6/1 - Lisbon, Portugal - Aula Magna Sat 6/4 - Barcelona, Spain - Apolo Mon 6/6 - Milan, Italy - Alcatraz Club Wed 6/8 - Gent, Belgium - Vooruit Thu 6/9 - Amsterdam, Holland - Paradiso Fri 6/10 - Paris, France - La Cigale Sat 6/11 - Cologne, Germany - Live Music Hall Wed 6/15 - London, England - Forum Thu 6/16 - London, England - Forum Fri 6/17 - Dublin, Ireland -The Ambassador Alwéér onder m'n examenperiode dat ie naar België en Nederland komt. :( |
melvin naar amsterdam en keulen\!
|
Ben toch een redelijk grote Pumpkins fan, maar dit concert kon me eerlijk gezegd niet boeien.
Af en toe was het zelfs slaapverwekkend. Overigens waren er redelijk wat technische problemen, maar dat was niet echt het punt Heb een tijdje op de 3de verdieping en 2de vedieping gestaan maar qua geluid was het niet zo best. En zeker niet als ik het vergelijk met het Mars Volta concert een aantal maanden geleden. Die nieuwe cd is trouwens wel erg goed, ik had ook verwacht dat het allemaal wat bombastischer werd live maar helaas. |
mina loy @ paradiso
billy kwam nogal onzeker over. maar hij moet gewoon geen beats maken, dat kan hij niet. ik vond zijn gitaarspel weer erg overtuigend.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |