![]() |
Tender Crisp
De nieuwste burger van de Burger King, de Tender Crisp: knapperig van buiten en lekker mals van binnen.
Verkrijgbaar in 2 soorten: orginial en hot. http://lescahiersduburger.free.fr/Bu...der-crisp2.jpg Ik vind dit dus echt een goddelijk lekkere burger, maar wel verschrikkelijk duur (wat het eigenlijk wel waard is maar toch). Wie heeft deze burger al eens geprobeerd? Wat vond je ervan? |
nee, maar t klinkt heerlijk....
|
Sinds wanneer hebben ze die? Ik was zaterdag nog in de Burger King en toen hadden ze die nog niet dus ik heb ze ook nog niet geproefd. Wat vind jij duur trouwens?
|
Citaat:
|
Ik eet nooooit bij de BK en heb hem dus ook nog nooit gehad, maar het ziet er wel erg lekker uit. 3,95 is wel wat veel ja, denk ik. Ik weet niet hoeveel dat soort dingen normaal kosten.
|
Hij kost inderdaad 3,95. Dat vind ik ook te duur, anders had ik hem wel geprobeerd. En voor 5 heb je dan een heel menu met patat en frisdrank. De cheeseburgers die nu 1 zijn, zijn ook heel lekker. Die saus op die hot chicken burger, ook voor 1, is niet lekker.
|
tomaten worden in het ongunstigste geval al 24 uur van te voren gesneden, dus zijn helemaal voos geworden.
voor de rest is het een lekkere burger ja. duur?/ weet ik veel, ik eet altijd bij de stations bk, dus ik declareer het door als reiskosten |
En ik hád al honger :|
|
Citaat:
|
ik eet niet bij de burger king, maar het ziet er lekker uit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |