![]() |
Transport Tycoon problemen
Jow duudz
Ik ben weer een gouwe ouwe aant spele tegen mijn broer, maar, ja iedere keer als ik een bus wil maken ofzo loopt het spel vast. Wij denken: wat the fuck dus kijken op internet, oh: een patch. Gedownload die patch; oh fixes windows xp multiplayer problems. Jippie, dus starten die shit. Resultaat: poep. Nog steeds hetzelfde. Zelfs een andere versie gedownload van http://www.ttdlxhq.de.vu met voorgeinstalleerde patch enzo, prut. Wat nu? |
Locomotion, de opvolger, spelen. Min of meer hetzelfde idee alleen dan wat uitgewerkt.
|
|
ttdpatch -> = patch that fixes multiplayer problems.
Waar kan ik locomotion downloaden? |
Citaat:
Locomotion is niet legaal te downloaden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja hallo, Transport Tycoon is nu ook freeware
hoe moet ik weten dat Locomotion dat niet is |
Jammer dat je niet online kan spelen met die patch. :(
|
Citaat:
Weet iemand wat zo'n Tender in houd? |
"Q: What do tenders do for the steam locomotives?
A: For now, they do nothing but weigh a bit, take up space, and generally look cool. They might do something in later life." Ah. :) |
Hmm - dit topic maar even geupt voor een paar TT vragen:
- is er een manier om een brug, gebouwd door een gemeente, te slopen? - kan ik meer doen dan alleen een hoop bomen planten om een betere rating te krijgen ? Want soms kan je er geeneens een bushalte plaatsen. Wat moet je dan doen om dat wel voor elkaar te krijgen (behalve omkopen natuurlijk ;) ) ? - .. Iemand nog andere, handige tips ? :) |
Citaat:
Een quote'tje van onze forumbaas: Citaat:
|
Tof, maar dat had ik zelf al bedacht.
Had gehoopt dat je dat wel begreep. :) |
Citaat:
- als je ergens niet kan bouwen heeft dat een reden, die vaak heeft te maken met stadsuitbreiding, tis een kwestie van wachten en met wat ongeluk kan je er helemaal nooit bouwen - gemeentes briben is goed voor je rating, maar is in economisch opzicht niet heel geweldig, je kan beter door wat bomen en het niet te veel slopen van dingen je rating omhoog halen/houden, veel vervoeren voor een gemeente leidt vanzelf tot een hogere rating @topiqstarter: ttdpatch fixt alles, dus dat ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |