Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   vd Schaaf naar PSV (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=116125)

DJ Incompetent 04-06-2002 07:45

vd Schaaf naar PSV

Van der Schaaf naar PSV

3-6-2002
Remco van der Schaaf speelt komend seizoen voor PSV. Op enkele formele zaken na is de overgang van de middenvelder afgerond. De clubs hebben overeenstemming bereikt over een afkoopsom.

PSV had al langer belangstelling voor Van der Schaaf (23), die nog een jaar onder contract staat bij Vitesse. De onderhandelingen tussen de clubs over een afkoopsom zijn afgerond. 'Alle partijen zijn rond met elkaar', zei Streuer in De Gelderlander. 'Van der Schaaf moet alleen nog medisch worden gekeurd voordat hij een meerjarige overeenkomst zal ondertekenen.' Over de hoogte van het transferbedrag doen beide clubs geen mededelingen. Naar verluidt tekent Van der Schaaf voor vijf jaar.

De formele afrondingen vinden plaats wanneer Van der Schaaf terug is van vakantie. De middenvelder, die in zijn jeugd uitkwam voor TOP in Oss, maakte in 1997 bij Vitesse zijn debuut in het betaald voetbal. In het seizoen 1999/00 speelde Van der Schaaf een half jaar voor Fortuna Sittard. Na zijn terugkeer in Arnhem groeide hij uit tot een van de belangrijkste speler van Vitesse.

PSV heeft voorlopig geen belangstelling meer voor Dejan Stefanovic. 'We hebben Kevin Hofland nog', vertelt voorzitter Harry van Raaij. 'Ik heb niet zoveel geld dat ik twee spelers voor één positie kan kopen.'

goede aankoop lijkt mij, voor als v bommel nog weg gaat...

wat vinden jullie? en hoe hoog denk je dat de transfersom was?

Boogie 04-06-2002 09:48

goeie aankoop voor PSV, jammer dat zo'n goeie voetballer naar die club gaat.
Ze hebben sowieso al een goed aankoopbeleid van jonge spelers met oa Robben en Hoogstrate.

DJ Incompetent 04-06-2002 11:20

Citaat:

Boogie schreef:
jammer dat zo'n goeie voetballer naar die club gaat.
:rolleyes:

Citaat:

Ze hebben sowieso al een goed aankoopbeleid van jonge spelers met oa Robben en Hoogstrate.
vergeet lamey niet

MegaManX 04-06-2002 11:26

ik ken wel wat mensen die hier van balen :D

Boogie 04-06-2002 12:26

Citaat:

DJ FLEM schreef:

Citaat:

DJ FLEM schreef:

vergeet lamey niet

inderdaad ook een goed voorbeeld

Tofke_H 04-06-2002 12:40

Hmmz, wie is de trainer van PSV dan... (hierover is een topic). Ik dacht dat de trainer vroeg naar nieuwe spelers, en dat de club die daarna al dan niet probeerde aan te kopen. Ik geloof nooit dat PSV zomaar een speler, ook al is het een heel goede, aankoopt.

DJ Incompetent 04-06-2002 13:50

Citaat:

Tofke_H schreef:
Hmmz, wie is de trainer van PSV dan... (hierover is een topic). Ik dacht dat de trainer vroeg naar nieuwe spelers, en dat de club die daarna al dan niet probeerde aan te kopen. Ik geloof nooit dat PSV zomaar een speler, ook al is het een heel goede, aankoopt.
t staat toch echt op nos-teletekst, en dat is best betrouwbaar. Dat stuk wat ik gekopied hebt komt trouwens van www.viplanet.nl

Tofke_H 04-06-2002 14:50

Jaja, ik geloof je wel hoor :) Het is gewoon dat ik me niet echt kan voorstellen dat PSV spelers aankoopt zonder een trainer daarin te betrekken. Je gaat nu toch niet x aantal spelers kopen, dan over 2 weken een trainer aantrekken, die dan vraagt om andere spelers aan te trekken...
Vd Schaaf is dan wel een goede speler, en zal zeker nuttig zijn voor PSV, maar dan nog.

DJ Incompetent 04-06-2002 16:29

Citaat:

Tofke_H schreef:
Jaja, ik geloof je wel hoor :) Het is gewoon dat ik me niet echt kan voorstellen dat PSV spelers aankoopt zonder een trainer daarin te betrekken. Je gaat nu toch niet x aantal spelers kopen, dan over 2 weken een trainer aantrekken, die dan vraagt om andere spelers aan te trekken...
Vd Schaaf is dan wel een goede speler, en zal zeker nuttig zijn voor PSV, maar dan nog.

t is idd vaag ja, daarom willen ze dr waarschijnlijk niet zo veel over zeggen. Misschien is de nieuwe trainer daar al lang bekend ;)

Mr.Oizo 04-06-2002 19:21

Vitaz lijkt ook hun goede spelers allemaal kwijt te raken. Van der Schaaf weg, Sikora misschien weg, interesse in Stefanovic, en met financiële problemen kun je moeilijk dure aankopen gaan doen.
Ja, goede aankoop van PSV: met talent werken ze aan een goed toekomstig elftal.

Krugdinho 05-06-2002 20:20

diarra misschien naar olympique lyon

DJ Incompetent 05-06-2002 20:21

Citaat:

Zaagmanz schreef:
diarra misschien naar olympique lyon
o

TheMANhimselve 05-06-2002 20:24

Ik denk dat het niks wordt met v/d schaaf, persoonlijk vind ik het maar een beperkte voetballer die niet geschikt is voor de absolute top, en dat is toch wat Psv denkt te zijn.

......Ik lijk gvd wel johan derksen

Boogie 05-06-2002 21:56

Citaat:

TheMANhimselve schreef:
Ik denk dat het niks wordt met v/d schaaf, persoonlijk vind ik het maar een beperkte voetballer die niet geschikt is voor de absolute top, en dat is toch wat Psv denkt te zijn.

......Ik lijk gvd wel johan derksen

idd :eek:
kappe daarmee :p
sigaar?

Citaat:

TheMANhimselve schreef:

ik denk het wel, het is alleen mogelijk dat hij niet zo snel aan spelen toe komt omdat daar het koppel Vogel-Van Bommel is. Dit is natuurlijk erg slecht voor zijn ontwikkeling

Tofke_H 05-06-2002 22:03

Citaat:

DJ FLEM schreef:
t is idd vaag ja, daarom willen ze dr waarschijnlijk niet zo veel over zeggen. Misschien is de nieuwe trainer daar al lang bekend ;)
dat bedoel ik dus :p Maar daarover zullen we het in dit topic maar niet hebben, vermits er daarover een ander topic is.

The Bachelor 06-06-2002 09:03

jammer van vitesse, gaat nu helemaal naar de klote

The Senna Fan 13-06-2002 19:12

Ik heb hem nooit zo erg goed gevonden maar misschien verrast hij in positieve zin... Ik weet het niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.