![]() |
Mj
Wordt het niet tijd om die arme man een hart onder de riem te steken ?
http://rockboxvideo.redbreva.co.uk/i...20Thriller.jpg |
Nee.
Morgen uit? |
Ik ga morgen naar Den Bosch met de wederhelft. Je m'excuse. Wie weet hebben we allebei zin om dat takke-eind te lopen vanaf het station, als we terugkomen. Ik acht de kans zeer klein. :P
|
Ach, ik denk dat ze met hem dingen in de vroegere jaren hebben uitgehaald die niet helemaal sporen, dat hij daardoor een nogal vertekend beeld van maatschappelijke do's en don'ts heeft en dat de dingen die hij heeft gedaan ook nog eens extra worden opgeblazen door de media.
Maar ik weet niet wat er precies gebeurd is, daarom bemoei ik me er ook niet mee. |
Citaat:
|
:bloos: En ik verontschuldigde me nog wel.
Maar ik vind het eigenlijk schandalig en hypocriet, op eenzelfde soort manier als jij het vindt. Je kan die man bijna niet als normaal burger berechten, met het leven dat hem na zijn eerste succes door alle media in de schoot geworpen is. |
Het is me om het even, EggeD.
Ik hou van zijn muziek (:mad: ) en geloof nu wel dat hij een vies mannetje is maar dat alles zo groot in de media moet komen vind ik ongepast. Citaat:
|
Ik vind dat hij voor straf in een museum moet worden tentoongesteld. Die man is een atractie op zichzelf, en ik acht hem eigenlijk niet meer in staat om een menswaardig leven te leiden.
|
Ik vind dat hij recht heeft op een betere styliste.
|
En als jullie een som geld zouden krijgen voor het berechten/bezoedelen van Michael, zouden jullie het dan doen ?
|
Uiteraard
|
Natuurlijk.
Geld de gekste!!!11 |
Jazeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik doe een hoop voor geld, maar niet die arme MJ :( |
hij heeft enorme handen btw
|
Citaat:
? |
|
'k durf al niet meer te slapen :(
|
ik voel mee met mikey :(
alsof die kinderen het niet zelf wilden overigens , kleine perverts :nono: |
|
Vage shit, die handen van 'm :s
|
Theo Maassen heeft ook grote handen.
|
|
|
|
Citaat:
|
Ik heb dit gestempt:
Ja, dit gaat te ver, geef hem een kitkat. Ik hoop dat je er tevreden mee bent. Als dat niet zo is kan je me altijd mailen, PM'en of hierop reageren. Toch hoop ik dat dat niet nodig is, want het gaat uiteindelijk om elkanders plezier, ookal verschil je van mening. Het beste is ook om geen verwachtingen te hebben bij de uitkomst van een poll, want van verwachtingspatronen kun je in zware depressies raken heb ik gehoord. :( Stel dat de loop van tijd niet aan verwachting voldoet. Dan kan ik me voorstellen dat je er niet tevreden mee bent, dus ik ga altijd voor een open insteek en een frisse en relativerende insteek. Dat behoudt je van depressies, en geeft je veel plezier in het maken en volgen van een poll en je leven! Succes! |
gestempt? :o
|
Citaat:
|
Ulf voor bresident. (y)
|
even topictitel wat verduidelijkt, en ontopic blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in de jaren '80 kon ik de albums Thriller en Bad best wel waarderen (spelen trouwens enkele jazzmuzikanten op mee :o ). |
Ik heb 'Het is me om het even, EggeD' gestemd, EggeD, omdat ik geen idee heb of de man schuldig is aan wat van het gezegd wordt of niet.
|
Ik heb ook grote handen, en je weet wat ze zeggen van mannen met grote handen...
Die hebben lange vingerts. |
Citaat:
|
Ik las 'geef hem een klitkat' :s
|
Citaat:
|
Hehe, terror, jij met je katten (: En dan met dat brood.. vroeger had je toch zo'n onderdeel van Sesamstraat dat er zo'n shot van een broodrek bij een bakker ofzo was, met een paar broden, die dan zo met elkaar gingen praten ? Dat was machtig.
|
Citaat:
|
en nu ontopic :)
|
Ik vond hem leukere muziek maken als klein jongetje, misschien probeert hij dat op deze manier terug te krijgen :o
|
michael is en blijft gewoon een held, king of pop weet je
en hoe hard was het in 92 in rotterdam beste show waar ik ooit ben geweest :P |
Citaat:
Ontopic?? Ik moet nu serieus gaan reageren op 'michael jackson verdient een kitkkat of niet?' :nono: |
Gegen die mauer!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |