![]() |
winkelen in twente
haiiii :)
Wij maken een opdracht voor school. Wij hebben vragen aan mensen die in de omgeving van Twente wonen en wel is gaan winkelen in Almelo, Hengelo en Enschede. wij willen graag weten in welke stad jullie het liefste gaan winkelen, in welke stad jullie het vaakst gaan winkelen en waarom. alvast bedankt en groetjes ons...(K) |
dus echt wel enschede
hengelo is saai almelo heb ik nog nooit gewinkeld, zouden we wel gaan doen.. maaromdat het daar niet leuk zou zijn.. zijn we maar naar enschede gegaan |
Ik woon in Hengelo, dus daar winkel ik het vaakst. Soms gaan we naar Enschede en héél soms naar Almelo. Almelo heeft geen meerwaarde tov Hengelo en Enschede heeft dat wel. Maar ik ben niet zo super shopper, dus Hengelo is vaak goed genoeg. :)
|
Almelo is niets aan. Dat is leuk voor een kort dagje, en is iets beter dan onze eigen stad. (rijssen) Hengelo is nog weer beter, heeft wat meer winkels, een H&M etc. Maar Enschede is het mooist. Dit is het grootste en heeft het meeste aanbod. In enschede kun je je wel een dagje vermaken.
|
Ik woon in Hengelo en winkel ook in principe alleen in Hengelo omdat dat voor mij het meest dichtbij is (5 min. lopen / 2 min. fietsen).
|
Almelo is verschrikkelijk, niet alleen qua winkels maar ook hoe het eruit ziet. Wat een oude zooi! Hengelo is al een stuk beter, maar Enschede blijft het leukst. Alles fijn dicht bij elkaar en vooral heel erg veel winkels :)
|
Almelo ben ik nog nooit geweest, juist om de reden dat er niks aan schijnt te zijn.
Verder vind ik Enschede mooier dan Hengelo, en de winkels liggen er lekker bij elkaar en in de stad, tussen de terrasjes :p. |
enschede is ook gewoon het grootst van de drie, dus het is niet gek dat je daar de meeste winkels hebt... en meer winkels = meer verschillende winkels = meer kans op jouw soort winkels.
|
Citaat:
|
Enschede. Omdat hier de meeste en de leukste (naar mijn mening) winkels zijn. Ook is het voor mij de stad die het makkelijkst bereikbaar is.
|
vandaag was op de radio dat hengelo geld gaat uittrekken om meer mensen naar de stad te laten komen.. want de laatste paar jaren kwamen er steeds minder mensen
|
Citaat:
|
ik winkel het meest in Hengelo, maar enschede kun je meer vinden... Ik ben vaak te lui om daar naartoe te gaan, dus blijf ik lekker in hengelo
|
In m'n woonplaats Enschede, van alles te vinden (y)
|
ik woon in Hengelo, ga daar het meeste winkelen, maar Enschede is leuker, mooier, gezelliger om daar te gaan winkelen. Almelo is te rommelig
|
Citaat:
|
die compleet mislukt is en geen verbetering was met hoe het eerst was. Maarja enschede is toch wel beste. En in hengelo kun je opzich wel krijgen wat je wilt. Almelo tja nix bijzonders
|
Rijssen is het best! almelo is brak en in rijssen slaag ik altijd als ik kleren wil hebben! verder enschede ook wel goed hengelo kom ik alleen op vrijdag middag voor een lekker koud pilsje(y)
|
Enschede, omdat:
1. ik hier woon 2. het centrum van Enschede pas vernieuwd is en daardoor erg mooi en groot 3. omdat Hengelo en nog meer helemaal niets aan zijn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |