![]() |
[php/forms] probleem :( :(
Zit hier beetje te ontwikkelen binnen een bestaande site. Nu zit daar een formulier in waarvan de waardes worden gechecked op enigzinse authenciteit. Als de waardes niet allemaal kloppen wordt er een button getoont met daarachter "javascript.history(-1);"
Echter, als daarop geklikt wordt zijn de voorheen ingevulde waardes weg en staan ze weer op hun standaard values. Is hier een plausibele verklaring / oplossing voor? bvd en kusjes, Ulfheðin |
Citaat:
maar verder.. dunnow :p |
Heeft te maken met de headers..
Maar weet zo niet welke je daarvoor moet aangeven... |
niet de ideale oplossing, maar je kan ook alle waardes in een hidden form zetten, en ipv javascript.history() kan je gewoon een link maken naar het formulier waarin alle ingevulde waarden al zijn ingevuld zoals ze ingevuld waren :p
|
Je zet hetzelfde formulier bij die foutmelding en vult bij value de waardes mee die je met $_POST of $_GET hebt mee gekregen.
|
zie oplossing hierboven (y) en verder is dit geen PHP probleem maar een javascript probleem ofzo
|
Citaat:
Voert een php-script zich weer opnieuw uit als hij geladen wordt adhv het indrukken van vorige? |
Citaat:
|
trouwens, ik weet niet hoe t met ie zit, maar in opera worden alle waarden weer ingevuld als ik terug ga met de knop terug. (op wachtwoorden na of course).
Hoe dat met javascript zit weet ik niet :) |
Citaat:
|
Vraage apart;
dit kan toch sneller? if(eregi(".gif", $file) || eregi(".jpg", $file) || eregi(".jpeg", $file) || eregi(".png", $file)){ bla } |
preg_match( "/(\.gif)|(\.jpg)|(\.jpeg)|(\.png)/", $file)
|
Citaat:
Is er er ergens een fatsoenlijk overzicht van die reguliere expressies? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |