![]() |
matchende outfit?
ghallo, heb jij altijd een matchende outfit?
ik wel! :D ik wil dat mijn sokken bij mijn trui past en dat mijn onderbroek niet onder doet voor mijn broek. :p jullie? ciao |
Ik ben niet gay :)<3 :D , dus ik maak mij er ook niet zo druk om dat ik er een topic voor open.
Ciao |
Mijn sokken passen niet eens bij elkaar, laat staan bij m'n trui :s
|
Omg
ik vind mensen die teveel op matchen letten altijd vervelend |
Alles matcht, zelfs de kleur van mijn poesje <3:)
|
ik vind perfect matchende outfits wel een beetje eng
|
Alles is zwart dus dan matcht 't geheid.
|
Mwah, ik let toch altijd wel een beetje op of mn bovenkleding bij mn onderkleding past...anders ziet het er gewoon achterlijk uit :)
Maar wat DAAR onder zit dat ga ik echt niet zitten matchen, I mean...niemand ziet het, dus waarom zou je :o |
tja let er niet altijd op, bv als ik moet werken heb ik ondergoed aan wat totaal niet bij elkaar past, who cares ziet toch niemand
gewone kleding is wat anders, dat moet enigzins wel bij elkaar passen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verf mijn schaamhaar ook blauw als ik een blauwe polo draag. Wel dezelfde kleur, anders vloekt het :nono: . |
nou zeker wel. mn ondergoed hoort er meestal ook bij.
dat ik een gele onderbroek aan doe en dan eeen laag broekje of rokje en dan een top en dan moet er zeker een geel sjaaltje bij. bijvoorbeeld. of een vest in een bepaalde kleur en dan een topje ook in een bijpassende kleur dat je dan nog de bandjes ziet. nuoja. bla bla ik zou zeggen ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
matchen is voor mietjes :D
|
ik heb een hekel aan van die twin set dingen. een blousje met precies dezelfde kleur of patroon als het rokje ofzo. de uizonderingen zijn zwart of wit...als je alleen maar zwart of wit draagt kan dat dan wel weer leuk staan.
en verder vind ik het mooi als mn ondergoed en beha bij elkaar passen. |
ik zou bijvoorbeeld nooit een bruin truitje op een zwarte broek aandoen want dat vind ik er niet uit zien maar om nou te zeggen dat ik altijd dezelfde kleur sokken - onderbroekkie - bh aanheb? neuh.
|
Met ondergoed match ik nooit, en met gewone kleren eigenlijk ook niet echt. Wel let ik op lelijke kleurencombinaties, maar ik heb nooit echt een setje aan met hetzelfde figuurtje of patroontje want dat vind ik maar stom eigenlijk.
|
Er moet wel altijd iets matchen, dus tas, riem, ondergoed, oorbellen, sokken bij een hemdje/shirtje en ik houd ook niet meer zo van dingen die vloeken.
|
Citaat:
|
Ik heb al-tijd maar dan ook al-tijd matchende lingerie, anders voel ik me zo slonsig,\
En mijn kleding zijn nooit setjes, dat is (n) , maar wel dingen die bij elkaar passen ;) Ohja, en tasjes en schoenen en riemen matchen ook altijd :bloos: |
Citaat:
Overigens probeer ik altijd zoveel mogelijk te matchen, dus als ik blauwe trui aan heb, dan een onderbroek met blauw en het liefst blauwe burlingtons <3 |
Citaat:
|
ik heb bijna alleen maar zwarte zooi dus dan matcht het wel maar ik let er niet op. als ik andere kleuren draag vloekt het meestal sowieso wel
|
ik match niet echt qua kleuren meestal maar ik wil ook niet dat t vloekt.
|
Citaat:
|
Ik match mijn kleren wel, doelend op broek matcht met t-shirt en schoenen. Maar om nu ook mijn onderbroek en sokken beginnen te matchen,...dat gaat mijn hoedje te boven :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik match ook niet zo. Heb wel eens een trui gekocht die precies dezelfde kleuren bevatte als mijn schoenen. Dat vond ik tof .
|
soms wel, soms niet:)
|
Citaat:
de meeste meisjes hebben wel setjes, waarbij het regelmatig voorkomt dat een deel daarvan in de was zit. ik zou zeggen blijf binnen met de gordijnen dicht en wacht tot je was droog is :( |
Citaat:
|
ik draag nooit bh's, dat scheelt weer (y)
|
Ik match eigenlijk altijd wel, meestal alleen sokken met overhemd ofzo.
Heel soms match ik echt alles; sokken, boxershorts, trui. Enne schoenen die matchen bij een riem en het liefst ook nog bij mijn tas. Vooral met burlington sokken en bjorn borg boxershorts kan je al een hoop matchen. Damn als ik dit lees besef ik pas echt dat ik tijd teveel heb... |
ik match zo veel mogelijk, elastiekje met speldjes, met oorbellen, met ketting, met horloge, met sokken, met ondergoed met naadjes van me broek en shirtje en tasjes...
ik zeg niet dat het altijd lukt :) (is erg moeilijk als je roze haar heb en een rode tas... hihi) |
ikzag vandaag dus iemand met
gouden laarzen blauwe sokken korte rode broek groene trui en daaronder geel shirt dat vind ik dus te ver gaan verder maakt het me niet uit :) |
matchen boeit me niet, als het geheel maar een beetje staat.
|
Citaat:
Verder tja. Ik let wel een beetje op kleuren, dat het leuk staat, en wat voor kleur schoenen ik er dan onder draag, en wit ondergoed onder witte kleding, en geen lelijke witte bh-bandjes bij een spaghettihemdje ofzo :) Maar niet overdreven. Tassen matchen doe ik sowieso niet aan :cool: |
zwart en groen matcht altijd goed. verder draag ik altijd matchend ondergoed.
simpel dus |
Soms wil ik alles matchend hebben en soms maakt het me niets uit. Maar het moet wel bij elkaar passen.
|
niet alles is matching, maar ik zoek t wel uit dat t niet vloekt en ja rood bij rood is natuurlijk wel leuk
|
ja sorry hoor maar uhh SLOTJE
|
Citaat:
|
volgens mij matchen vrijwel al men kledingsstukken bij elkaar.
|
sokken en onderbroeken afstemmen is gay
|
Citaat:
Ik kan er niet tegen wanneer ik iemand zie die bruin met zwart combineert. Dat vind ik zo schooierig staan! Dacht dat ik een van de weinigen was die dat vindt :p |
er zijn teveel leuke onderbroekies waar geen bh ect. bij zit dus mijn undies matchen vaak altijd niet. en vandaag wou ik een setje gaan kopen, maar dan hebben ze vaak van die mega navelstrings/broekjes erbij (n) (n) :mad: :mad: (n) (n)
mijn kleren wel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |