Mark Almighty |
23-04-2005 12:44 |
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-04-2005 @ 01:23 :
........
Okay, nu is het officieel: ik begrijp he-le-maal niets van jou :| :D
|
Ik bedoelde te zeggen dat 'The Lion King' niet mijn favoriete Disney-film is, vérre van dat, maar uiteraard is hij in alle opzichten beter dan de simpele humor van 'Ice Age'. :)
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-04-2005 @ 07:41 :
Je kunt nou wel flauw gaan doen, maar Disney maakt dan wel leuke films, alleen zijn dat echt kinderfilms. Ice Age is niet specifiek een kinderfilm en mijns inziens een van de betere animatiefilms van de laatste tijd, in het rijtje van Shrek, Finding Nemo etc. In tegenstelling tot die zoetsappige disneyfilms.
|
Hahaha. De Disney-films zijn dus écht niet alleen kinderfilms. Hoe kóm je op die rare gedachte? Disney-films zijn altijd al gemaakt voor een breed publiek en dat zal ook wel altijd zo blijven. Goed, de vroegste films, 'Sneeuwwitje, Doornroosje' etc. zullen voornamelijk kinderen aanspreken, maar vooral de latere films hebben meerdere lagen waardoor ze ook voor volwassenen interessant zijn. Het beste voorbeeld daarvan is 'Aladdin'. Daar zitten een hoop grappen, dubbele bodems en verwijzingen in die de kinderen ontgaan, maar die de ouderen wel vatten. (y)
Citaat:
nare man schreef op 23-04-2005 @ 01:16 :
Ik zie niet in wat dat uitmaakt voor de titel 'beste film allertijden' ;)
|
Oké, ze dingen misschien niet mee naar de titel voor 'beste film allertijden', maar zijn in de categorie 'animatiefilms' naar mijn mening wel de top, en zijn zeker in elk opzicht beter dan 'Ice Age'.
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-04-2005 @ 01:23 :
Ik mag toch hopen dat alleen de laatste 2 die je opnoemt serieus bedoeld zijn?
|
Hahaha. Je wilt zeggen dat 'Aladdin, The Little Mermaid en Beauty and the Beast', de drie grote Disney-films van de jaren '90, die The Second Golden Age of Animation inluidden en Disney na 20 jaar weer succes bezorgden, niét beter zijn dan 'Ice Age'? :rolleyes:
|