![]() |
persoonlijke berichtjes in msn 7
Zoveelste msntopicje, ik weet het maar wat pleur je zoal neer daar? Ik heb er zelf nog nix staan maar ik ben 'ns benieuwd naar de "inspi" van anderen, ik neem aan dat je daar niet al te persoonlijke dingen neerzet?
Brand los. Mn eerste topicje op DK btw. :D :o |
:confused:
|
''inspi''
|
inspi = inspiratie. sorry mensen, ik doe moeilijk...even uitleggen:
Msn 7, daar staat onder je nick zoiets als:"typ hier een persoonlijk berichtje". Mijn vraag was: wat zet je daar zoal neer? |
Daar kan je van alles neerzetten, dat doet Microsoft om het te scheiden van je schermnaam.
|
Ja, ik ken het. Maar ik heb er niks staan, vind het onzin.
|
Ik heb gezien dat de liedjes die ik laat afspelen, daar opkomen. En ik heb er ook wel eens zoiets gezet van: "werken aan frans" of "hip" of "ease your mind"
eigenlijk altijd uit acuut gebrek aan inspiratie |
hoi
|
Volgens mij heb ik geen msn7:)
|
'That's the Way! áha áha. I like It! áha áha.'
|
Msn 7?
|
Ik vind MSN 7 te gericht op de puberale jeugd, dus ik gebruik nog steeds 6.2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
`"geeft de leugen je geen vleugels, raakt de waarheid in de war; Dan zijn de keizers slechts nog helpers, en huilt de oude nar :D
|
Meestal mijn winampnummer, en anders iets als 'weg', 'film kijken' of 'geen film kijken'.
|
hoe doe je dat, zetten welk liedje je luistert?
|
oh laat maar, zelf al gevonden :o
|
' dus jij bent een megadommestommesuperoen! '
liedje die ik constant in me hoofd heb omdat mn zusje 't draait. en ik wil ook laten zien wat ik luister maar dat doet t niet :mad: |
Citaat:
|
msn 7... (n) (n) (n)
Ik blijf lekker bij de oude en vertrouwde 6.2... :) |
Citaat:
|
(n)
|
"laat zien naar welke nummers ik luister"
(en dan natuurlijk een liedje :) |
Citaat:
ga dan bij de media player naar BEELD > INVOEGTOEPASSINGEN > OVERIGE > en dan MSN MESSENGER MUZIEKPLUGIN aanvinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb (nog) geen MSN 7. Naja... op school wel, maar ik heb totaal nog niet gekeken hoe van alles werkt.
|
[ontopic]"Uw advertentie op deze plaats? - Bel nu:06-******** en vraag naar onze speciale aanbieding!!!"[/ontopic]
|
Me nieuwe phona is gek :D!!
|
Je eerste topic en meteen al zo'n (...) topic
|
Citaat:
|
Ik heb Trillian :cool:
|
Citaat:
|
Ik had laatst ´Sjors is sexy´
|
Citaat:
Enneuh msn 7 is niet ubercool maar bijv. alleen al het feit da je idd bijv je muziek kan delen maakt het wel leuk. :) |
Wat ik voor muziek luister
edit: Verder heb ik bijna alle onzinnige functies eruitgesloopt:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf.
|
Ik zet daar mijn wijsheid van de dag in.
|
Ik heb nog steeds msn 6.2 (y) .
|
Citaat:
|
MSN is een jammerlijk maar onvermijdelijk gevolg van de incompetentie van vrouwen op het gebied van informatica.
|
MSN 7 is de antichrist.
|
yahoo messenger for teh win
|
Ik verlang terug naar de tijd dat men nog massaal ICQ gebruikte.
|
Citaat:
|
Ik zet er meestal een grappige uitspraak die ik of iemand anders die dag gemaakt heeft. Of anders een stuk uit een liedje als die niet achter mijn nick zou passen (wat zelden voorkomt).
|
Citaat:
Ontopic: Ik heb er soms een stukje van een liedje instaan en nu staat er zo van Everybody's Fool - Evanescence, want dat ben ik aan het luisteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |