![]() |
God??
We live in a world where god is our leader
Where jesus is our savior and most of us a believer But what is that kind of human behavior praying and talking to what we can't see wishing that god could perform a miracle for us to be set free from lifes obstacles why are we so blind and so insecure to just find faith in what we are not sure why do we praise what is not there why do we thank the work of god when he is no where don't you find that odd and who say's a god is a man instead of a lady or maybe I am I said maybe you don't know who is what walking among us all the time will this guessing ever stop and just fall in line |
Zijn jullie allemaal zo gelovig dat je niet durft te reageren??
Ik zeg toch niks slechts over het 1 of ander? Jesse |
'k ben niet bang voor de boze wolluf, 'k ben niet bang, 'k ben niet bang...
Nee, dat is het niet, het gedicht spreekt me gewoon niet aan. Dit is lekker loos, maarja, wat wil je ook, met mij? |
ach ja .. ieder zijn eigen smaak.. :)
Jesse |
Het onderwerp... Ach ja ik gloof niet en ik denk ongeveer zo als jij in je gedicht. Vind t opzich wel knap dat je er woordjes voor kon vinden. Ik vind het gedicht zelf niet erg lekker lopen en ik vind het jammer dat je voor dit rijmschema hebt gekozen... Ik denk dat een strofe met 3 inpl. van 4 regels genoeg was geweest omdat het dan makkelijker leest en dus meteen ook een stuk meer aanslaat...
Dat geld voor mij tenminste.. :D Rupsje p.s. ik heb ooit ook een gedicht geschreven over het bestaan van god, het is misschien een heel andere stijl en een ander soort van afvragen, maar als je m zou willen lezen zal ik m nog wel n keer plaatsen... |
ah.. gelukkig iemand die mij hierbij begrijpt.. :D
ja weetje ik heb de strofen zo gedaan omdat iedereen altijd zegt strofen... vandaar.. :) Nou ik zou het leuk vinden om jouw versie van gods bestaan te willen lezen... ik ben benieuwd.. :D Jesse |
ik vindt het gedicht in het begin erg goed..
alleen later is het wat minder en dat vindt ik erg jammer.. maar ik geloof wel in god... en idd je hebt ook gelijk dat we niet weten tegen wie we aanpraten ect.. best goed gedichtje..goed bedacht (y) |
Het is echt een heel ander soort gedicht hoor... heb t begin september vorg jaar geschreven.. nu ik t na lees vinnik t egt bagger...
maar heir issi dan: GOD?! Ik ben niet overtuigd dat u bestaat Want wat weet ik daar nou van? Maar iets moet toch de rede zijn, De rede van mij. Een mens bent u blijkbaar niet Heeft u dan wel een hart? Is het erg dat ik daar aan twijfel Want alles blijkt zo moeilijk Hoeveel macht heeft u Beslist u hoe het allemaal gaat Bent u dan de gene die heeft besloten Naar welke kant de aardbol draait? Als u de schuld van alles bent En alles gebeurd hoe u het wilt Zoals het u ‘t beste lijkt Hoe komt het dan, dat ik er ben? Ik voel me uw grootste fout Of eigenlijk die van mezelf Dat ik besta is het bewijs Dat u blijkbaar verzonnen bent |
Ik vind dit een goeie gedicht.. heel erg goed zelfs ..
ik begrijp het hoe je naar jezelf kijk als minderwaardig, zo voel ik me ook vaak maar weetje je bent net zo waardevol als de rest en ik trouwens ook.. je moet positief denken maar ja in mijn gedichten doe ik ook maar negatief dus .. maakt ook niet uit.. Jesse |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |