![]() |
Vanavond in Tivoli: DOPPLEREFFEKT, LEGOWELT, TLR, Orgue Electronique
Schade 15 oiro, maar dat is het waard.
Wie gaat? |
te ver
|
Afstand is relatief.
|
Oh, ik woon zo fucking dichtbij maar ik moet streng voor mezelf zijn! :(
Echt superrr leuk! (Y) Volgende electronation dan maar, met Dr.Lektroluv! |
)8
|
Dr.Lektroluv is een clown
|
Wel een coole.
Maar das pas 20 mei of zo toch? |
Citaat:
Ik vond het echt te duur vanavond. Er is ook iets in Ekko. Electrocute ofzo. Niet echt bijzonder maar wel gezellie en goedkoper!:) |
Citaat:
|
Legowelt is toch tevens Orgue Electronique?
|
Citaat:
ik zou wel gaan maar uiteindelijk is het toch carl craig geworden in doornroosje :s |
Citaat:
Orgue Electronique |
Citaat:
|
ik was er. het was geen 15 euro waard ':)'
dopplereffekt was okee, maar te eentonig. toegankelijkheid was ver te zoeken en het was ook niet intelligent of spannend genoeg om met open mond te blijven kijken. ik vond het echt teleurstellend. en ik was niet de enige want zelfs de mensen die 1337 vooraan stonden, stonden steeds te praten en vaak met hun rug naar het podium. 1 van hen kwam naar voren en zei 'saai he' tegen me, en ik hoorde een paar meisjes klagen in de wc dat het zo kut en saai was. maar je hebt natuurlijk ook een hoop publiek wat alleen komt om te dansen. ik stond voor 3 jongens die alleen trancemoves konden vertonen :) DJ TLR vond ik stiekem wel leuk. orgue electronique en legowelt die dus samen een set hadden waren ook goed maar ik heb niet alles gezien. maakt ook niet uit want ik heb ze al vaak genoeg gezien. |
Nou, zo te horen hoef ik er geen spijt van te hebben dat ik niet ben gegaan!
|
Citaat:
|
gelukkig dat het tegenviel idd (y)
|
dat was nou precies wat ik niet wilde horen tutties :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
Ik was pas laat binnen, was cheaper :s Maar ik was dermate wasted dat ik het wel ok vond. |
'het'?
|
Citaat:
|
Spijtig dat je er geld aan hebt uitgegeven, Tom Violence!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |