![]() |
Kraftwerk in de 013, 1 juli
Vrijdag 1 juli 2005
013, Tilburg 35,- excl. (vvk gestart) Kraftwerk! http://www.013web.nl/Imagesprograms/kraftwerk.jpg 013: Vorsprung durch Technik. Zonder Kraftwerk geen new wave. Zonder Kraftwerk geen moderne pop. Zonder Kraftwerk geen industrial. Zonder Kraftwerk geen techno. Zonder Kraftwerk geen elektronische muziek. En dat is alleen nog maar de muzikale invloed van het fenomeen uit Düsseldorf. Kraftwerk drukte ook stempels op mode, grafiek, kunst, kortom, het tijdsbeeld. Een futuristische groep die vernieuwing altijd combineerde met hitkracht. Ook zeer mooi om naar te kijken. Tevens scoorde het kwartet talrijke hits. Wie kent de tijdloze melodielijnen van ‘Autobahn’, ‘Das Modell’, ‘Tour De France’, ‘Boing, Boom, Tschak’, ‘Die Roboter’, ‘Radioactivity’, ‘Trans Europe Express’ of ‘Musique Non-Stop’ niet? Twee originele leden, Ralf Hütter en Florian Schneider zijn nog steeds van de partij. Wie gaat? |
wellicht
|
ik wil erg graag.
|
Fucking geil
Ik ga. |
Ik heb m'n kaartje en trouwens al. (y)
|
duur, ver, nee.
|
Citaat:
Ik denk dat ik er snel bij moet zijn zeker? |
Citaat:
|
ik niet, billy en teh sisters zijn al zo duur. :mad:
misschien zou ik het doen voor tien euro, niet meer hoor (n) |
Jezus, wat grappig dat ze daar nog komen.
Stond er niet bij stil dat ze dat nog deden, ik dacht alleen festivals ofzo! Ik wil wellll. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op Werchter spelen ze in de Marquee. Dat is een zaadtent. (n)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dat een aanzoek?
|
niet als ik op mijn knieën moet.
|
dat is dan jammer.
|
Treden ze echt zelf op of draait er een bandje en staan er robots op t podium?
|
jammer van die prijs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan met iemand mee rijden maar ik heb er geen geld voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Ze komen ook op werchter tralalala... :D. Maar dus, dat weekend zit ik op werchter en zie (hoor) ik ze sowieso.
Het lijkt me duur? |
waarschijnlijk ga ik wel.
|
Citaat:
|
Vrijdag!
Ik ben de enige? |
Citaat:
|
wel duur....
|
Citaat: