![]() |
DrugsMeeting Haarlem deel zoveel. Wammus & Metroid gebruiken drugs!!!one!
Wie waar wanneer en hoe?
|
Weetniet, kijk eens in de meetingmanager. :D
Wanneer krijgt die page eens een nokschet? |
Citaat:
|
Ik weet, daarom vraag ik em af wrom ie er nog staat onderaan de index..... :confused:
|
Ir. de narie is in de warrie? :D
|
waarom moet er voor elke scheet een meet worden gehouden?
|
omdat een goede scheet er eentje is waar je samen aan kan ruiken.
|
Citaat:
|
Omdat forummen de vergrotende trap is van vervelen en meeten de overtreffende.
Hoewel dat voor d&a kan verschillen natuurlijk ;) Het centraal station hier is namelijk een 24/7 meeting van forummers zonder forum. |
centraal station heerlen?
|
Over scheten gesproken, ik ben al sinds vanochtend zo verschrikkelijk hard aan het bouten, het verbaast me dat de boel hier nog niet in de fik staat... Ik heb er een schrale aarsch van gekregen!
|
Minder sambal snuiven (y)
|
Nee, het ligt aan de overmaat bierconsumptie afgelopen vrijdag. 7 Soorten bier in 1 maag :P
|
Meetingmanager is eng.
Maar de mijne staat in de zomer, voor de rest zoeken jullie het maar uit ^^. |
|
Whahaha, zowel jij als ik (ouwenik) staat erop dus wij zouden het moeten weten ;)
Mijn meeting komt ook met de hogere tempraturen. Inc zwembad en trampoline :D |
Mmkay, wanneer is de eerstvolgende?
|
Poging t gesprek ontopic te buigen of verval in herhaling? :D
Meestal is degeen die n meetingtopic opent degeen die m organiseert.... |
mjah, ik heb wel mogelijkheden in de week na k-day :cool:
|
1e of 2e k-day?
|
uh, das zo rond 2 mei
|
Ooooo
ik dacht kerst-day ;) |
uh, gast, het is APRIL, dan is't wel heel erg ver vooruit plannen om al te kijken naar fucking kerst :P
|
Citaat:
|
Up voor waarheid.
|
Wát een up ook Bas :D
|
Meeting
Citaat:
De vorige meeting is alweer even geleden en ik ben er dan ook voorstander van dat we er zsm weer een gaan doen. Het ziet er naar uit dat ik hem niet kan hosten omdat m'n pa waarschijnlijk niet op vakantie gaat. We zoeken dus:
Iedereen snapt neem ik aan het principe van het quoten van de lijst met namen en jezelf toevoegen. Voeg jezelf ook ff toe als je niet komt zodat dat geen weet ik het hoeveel keer gevraagd hoeft te worden. De datum maakt mij an sig niet veel uit maar wat mij betreft liever in November dan in December omdat ik in een winkel werk en te maken heb met kerstdrukte en al die ongein. Komen wel: Wammus Komen niet: |
De eeuwige belofte maker die uiteindelijk toch niet komt
zeehond23 |
Remember remember the fifth of November
sowieso eind november anders kan ik niet |
Citaat:
|
Ik zou best wel eens naar een D&A meeting willen komen maar zolang ik nog gewoon thuis woon ga ik dat echt niet redden...mijn ouders laten het echt niet toe dat ik een dag of een heel weekend weg ben voor een meeting van een forum waar zij nog nooit van gehoord hebben :D (en al helemaal niet als ik vertel/ze erachter komen dat het met mensen van het D&A subforum is;))
|
Je hoeft je ouders toch ook niet te vertellen dat je naar een D&A meet gaat. ;):evil:
|
ik dacht al waarom doe je het topic op slot ;)
nee maar denk dat ik nog niet erbij zal zijn, misschien dat ik wel iets kan verzinnen als ik de datum weet, dat ik een lange dag ga werken ofzo, maar 't zal nog wel een jaartje duren, als ik op kamers zit ofzo |
Citaat:
Kan je niet zeggen dat je een weekend bij een vriend blijft pitten ofzo? ;) |
Citaat:
Ik snap het principe van ouders die op je 17e verbieden waar je heen gaat sowieso niet :bloos: |
Citaat:
Maar ik zal mn best doen, het lijkt me sowieso wel wreed(Y) |
Ik ken je verhaal :bloos:
|
Citaat:
|
Een drugs meet :D
|
Kom je ook?
|
Citaat:
|
Lijkt mij wel vet stoer.
|
Je hebt geen idee wat je jezelf op de hals haalt GJ ;)
|
Is het anders dan bij jou thuis?
|
Nogal :p
|
oewww :o
|
Dat is weer is wat anders dan :cool:
|
Anders word het zeker ja. ;)
|
d&a meeting? :bloos: wanneer!