![]() |
Liefdesdrank
LIEFDESDRANK
Emotioneel genot Onze Liefdesdrank getoost Lekkend door mijn strot Vluchtig geschonken En weer van je kin gelikt Zorgvuldig opgedronken Steeds geconsumeerd Door iedere porie van mijn lichaam Geslikt, geabsorbeerd De zoete geur vervliegt Alsof de tijd je terugneemt Je kloppende smaak nog op mijn huid |
Ik vind hem eigenlijk wel leuk, wel grappig. En hij doet me denken aan het gedicht "Aan Betsy" van Piet Paaltjens:)
|
Het is jammer dat het einde een beetje abrupt en onsamenhangend over komt. Voor de rest vond ik het namelijk wel mooi. Ik vond het in ieder geval grappig hoe ieder ding een beetje dubbelzinnig op te vatten was.
Maar die laatste strofe, die hangt dus niet echt lekker samen... |
Ik vind de laatste strofe eigenlijk het mooist. Het voorgaande komt op mij nogal geforceerd over (wat betreft de rijm) en het spreekt me niet echt aan, ook al is het dan dubbelzinnig op te vatten...
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heb ik het zelf namelijk nog niet bekeken dus ik ben benieuwd hoe en wat. groetjes! |
Het zou inderdaad HEEEEL dubbelzinnig opgevat kunnen worden ja :D. Ik vind het maar vies. Heerlijk :)
|
Citaat:
:D |
Tja dat begon ik ook pas te zien toen Zut Alors! over dubbelzinnigheid begon. :|
|
Whaha. stelletje viespeuken!! :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |