![]() |
zo'n probleem..
oke.. k was met een vriendin mee naar de 'dikke steeg' ze wilde me aan de jongen voorstellen waar zij zoveel van houd.. best leuke gozer,, hij was hele tijd met mij aan flirte ens.. niet erg ik flirt wel trug,, maar hij heeft me toegevoegd op msn.. en hij zegt k vind je wel leuk meisje :bloos: dus k zeg en Mieke dan.. (zo heet mn vriendin) en toen zei hij precies dit: Tjaa mieke.. k hou onwijs veel van haar maar ik wil met haar wachten tot het juiste moment.. en nu wil hij een keer met mij alleen afspreken om met me te gaan enz.. maar mn vriendin heeft zoveel over hem verteld ens.. ze houd kapott veel van die jongen.. en k wil haar niet kwetsen weet je.. dan kijkt ze me nooit meer aan.. wat moet k nou doen.. :confused:
|
gewoon, niet met hem afspreken, dit tegen je vriendin zeggen en zorgen dat die jongen niet jullie vriendschap verpest.
|
Hmm ik snap die jonge niet echt.. Hij wil met háár wachten tot het juiste moment ? :S best vreemd..
Maar ja, verliefdheid kan je niet tegen houden.. misschien moet hij het jou vriendin gewoon duidelijk maken dat het niets tussen hen word.. maar de vraag is dan of ze het wel accepteerd als jullie wat krijgen samen.. Misschien moet je ook gewoon voor je zelf gaan kijken wat je nou echt belangrijk vind.. vriendschap of een vriendje ? Succes.. ! |
doe niet zo naief je kan beter niet afspreken met die vent hij wil je duidelijk alleen voor de sex.
|
Citaat:
Maar, niet doen. Vriendschap zet je toch niet op het spel voor zo'n jongen? |
niet afspreken natuurlijk
en je vriendin vriendelijk hierop wijzen |
Ik denk dat hij die vriendin van je ook alleen maar wil gebruiken.
|
Citaat:
|
boeie gewoon doen, niet geschoten is altijd mis. er is natuurljk ook gewoon een kans dat je neit word gebruikt (Y)
|
Duh. Niet doen natuurlijk. Ik snap niet dat je daar over moet nadenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
OT: Niet afspreken, en het haar vertellen:). |
vervelend dat mensen tegenwoordig na vier kussen en een vrijpartij al denken dat ze intens van iemand houden.
|
Meteen aan je vriendin vertellen en die gozer samen dumpen! Sorry hoor, ook al is die gozer nog zo leuk, jouw vriendin gaat altijd voor!
Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt. Ik had verkering met een jongen, wilde ik hem 's middags stiekem opzoeken, zat hij te kussen met mijn beste vriendin! Wat heb ik toen lopen janken zeg! |
Er is 1 gouden regel begin nooit iets met de vriend/vriendin van een goede vriend(in) van je. Eigenlijk ook niet als t pas uit is.
|
Citaat:
Anyhow, natuurlijk moet je niets met die gast beginnen, je vriendin ook niet DÛH! Dat je daar over na moet denken :rolleyes: . Gezellig met z'n 2tjes hem dumpen, heb je ook een leuke avond samen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
vertel dr dan meteen dat die turk niet te vertrouwen is
|
ik vind het een raar verhaal.. Lijkt me toch dat het er nogal dik bovenop ligt wat hier de correcte reactie is..? Voor zowel jou en je vriendin.
|
tSjaah.. k had het aan mn vriendin verteld en ze begon onwijs hard te lachen.. :eek: ze zei van je moet methem afspreken vind ik grappig enz.. maarja.. oke..de reacties waren wel voor de hand liggend.. maar tog bedankt.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is voor jou belangrijker? de vriendschap met je vriendin of het net-gemaakte-contact met die knul..........? |
Gewoon niks mee doen. Je kent hem niet/nauwelijks, zo moeilijk is het toch niet?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |