![]() |
Grootste Europeaan
Wie vinden jullie de Grootste Europeaan?
|
Mezelf. :)
Of eigenlijk die Russische ex-basketballer, die was 2,51 meter, dat zal vast de grootste Europeaan zijn. |
Citaat:
|
Einstein?
Charlemagne? Caesar? Eigenlijk vind ik het maar een dom concept. Deze zullen wel hoog scoren. |
Hoezo mag de nickname Grijze Wolf op dit forum?
|
Hergé of Franquin
|
willy vandersteen
gustav mahler |
Citaat:
Of Albert Uderzo en René Goscinny. (y) |
Citaat:
Dany vind ik ook wel een goede..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zei '' Belgen (y) :cool: '' omdat ik dr'een ben :p |
De Grootste Europeaan lijkt me overigens Hitler, of misschien Napoleon. Echt een andere keus heb je ook niet, niemand heeft een sterker effect gehad op het geheel van Europa (dat is als je Russen en Georgiërs niet als Europeanen meetelt tenminste).
|
Geert Wilders :rolleyes:
|
Citaat:
en punt twee ik wist niet dat je belg bent, en het interesseert me ook helemaal geen sodemieter, dus ook voor die opmerking kun je doodvallen |
Citaat:
dan nog.. je gedraagt je wel zo! |
Ehm, kunnen jullie twee even kalm doen? Het zou vervelend zijn als ik boos zou moeten worden.
|
Citaat:
|
Alweer deze kutvraag.. Waarom moeten mensen zonodig altijd iemand ophemelen?! Mensen zijn simpele organismen en invloedrijke personen hebben het toevallig goed getroffen met hun omgeving, meer niet. Iedereen is een potentiele grootste Europeaan en deze is overigens nog steeds een grote sukkel want dat zijn Europeanen nou eenmaal. :o
|
Elmer Doggen.
|
Citaat:
@ Geilespookje: Geert Hoste! (Y) |
Citaat:
:o |
Citaat:
Oh ja, en: INTERNET! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof dat laatst Erdogan als grootste Europeaan werd gekozen. :)
Ik vind Koffi Annan wel de grootste Europeaan eigenlijk.(op dit moment dan he) |
Citaat:
|
Citaat:
die heeft tenminste de wereldmachten zoals de Engelsen,Fransen,Italianen en de Russen verslagen heeft de vrouwen gelijke rechten gegeven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erasmus.
|
Johan Cruijf
|
Pim Fortuyn :rolleyes:
|
Guus Hiddink, omdat hij zo een top coach is. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Die Engelsen, Fransen, Italianen en de Russen en de Grieken aan de ene kant, en de Arabieren aan de andere kant vielen tegelijk Turkije aan. Het Turks grondgebied werd kleiner en kleiner. Na de Eerste Wereldoorlog rond 1918 namen Griekenland, Italië, Frankrijk en Engeland het Ottomaanse rijk in hun bezit. De Ottomanen werden afhankelijk, ze moesten alles doen wat Griekenland, Italië, Frankrijk en Engeland zeiden. Ataturk verzamelde allemaal mensen die wouden meevechten voor hun onafhankelijkheid, en in 1923, na een 4 jaar durende oorlog wonnen zij ook. Jullie Westerlingen zouden de eersten moeten zijn om Ataturk te aanbidden, omdat hij van turkije, dat eerst een Shariastaat was, een seculiere staat heeft gemaakt. Daarnaast heeft hij de pogingen tot de "Islamitische paus" tegen gehouden. De vrouwen als eerste in Europa gelijke rechten gegeven. enz. enz. Ken uw geschiedenis. :) |
Wat is de definitie van 'grootste' in deze context?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij de vraag 'de grootste Europeaan' dacht ik gelijk aan Hiddink. |
Citaat:
guus hiddink is idd de man. Eerst 3e worden met een nietszeggen land op het wk, en vervolgens met een kutclub in de halve finale van de CL zitten. (y) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |