Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   TEPELS: groot, klein, hard, zacht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1162511)

Trinity 23-04-2005 22:08

TEPELS: groot, klein, hard, zacht

Ik ben nogal onzeker over mijn tepels. Ze zijn erg groot voor mijn borsten nl 3 cm in straal, als mijn borsten 'zacht' zijn ofwel als ik het warm heb.

Als ik het koud heb krimpen ze naar ongeveer 2cm in straal.

Het probleem is alleen dat ik tijdens seks, en dus ook wanneer ik opgewonden ben, niet altijd harde tepels heb. Dit is veelal omdat ik het erg warm krijg. Ik ben bang dat mijn partner dat ziet, en denkt dat ik niet opgewonden ben. Daarnaast vind ik mijn tepels in 'grote' staat ook helemaal niet mooi.

Wat ik me afvroeg is of andere vrouwen zich ook onzeker voelen over hun tepels, en tijdens seks dezelfde problemen hebben.

trouwens, ik heb ook 'bultjes' op mijn tepels, en aan de ene kant zijn ze zeg maar in een kring verdeeld, en aan de andere kant zitten ze totaal anders verdeeld. :(

kus trin.

Mariekje* 23-04-2005 22:38

Ik ben niet onzeker over m'n tepels, vind ze wel prima zo. Ze zijn niet groot, vrij klein zelfs, zeker wanneer ze stijf zijn.

Die 'bultjes' zijn volgens mij gewoon normaal hoor, ik heb ze in iedergeval wel en ook niet helemaal netjes verdeelt. Lekker belangrijk joh:). Wat je zei over 'zachte' tepels tijdens de seks, herken ik ook wel (niet altijd).. maar ik heb er eerlijk gezegd zelfs nog nooit bij stilgestaan:o.. Zo boeiend zal het niet wezen.

2/3 cm doorsnee is toch niet abnormaal groot? Ik heb gekkere dingen gezien, ik miste enkel de poedersuiker:o

Mortification 23-04-2005 22:54

Een partner die aan je tepels afleest of je geil bent of niet is nogal wazig, er zijn wel andere, meer doeltreffende manieren lijkt mij zo. :o

Verder is 3 cm toch niet groot? :)

Plus het feit dat tepels nou niet iets zijn waarom je iemand afwijst of iemand er niet meer aantrekkelijk door vindt.

Freestyler* 23-04-2005 23:17

ik vind grote tepels enorm lelijk
maar mijn tepels zijn juist heel klein
das ook niet alles natuurlijk

maak je er maar niet zo druk om joh

justhanna 24-04-2005 09:29

Citaat:

Trinity schreef op 23-04-2005 @ 23:08 :
Ik ben nogal onzeker over mijn tepels. Ze zijn erg groot voor mijn borsten nl 3 cm in straal, als mijn borsten 'zacht' zijn ofwel als ik het warm heb.

kus trin.

Bedoel je de tepels of het tepelhof? :eek:

Maurice 24-04-2005 09:39

vrouwtje theelepel (Y)

ontopic: niet druk over maken.

saturday 24-04-2005 10:23

Ik ben er niet onzeker over, nee.
Maar je hoeft je er niet druk over te maken johh (of een tepelverkleinig nemen zoals een meisje bij mij op school heeft gedaan :| )

Qimm 24-04-2005 11:24

Ik zou me er niet druk over maken, ze moeten wel enorm weerzinwekkend zijn voordat een jongen ze niet leuk vind. Je bent vast voor de rest ook niet helemaal uber perfect, dus waarom zouden je tepels dat wel moeten zijn?

snoopy 24-04-2005 11:27

Citaat:

HvJ schreef op 23-04-2005 @ 23:38 :

2/3 cm doorsnee is toch niet abnormaal groot? Ik heb gekkere dingen gezien, ik miste enkel de poedersuiker:o

ze zei wel dat de straal 3 cm. was :o. Dat zou dus betekenen dat de doorsnede 6 cm. is. Maar goed... ik denk dat ze bedoelt dat de doorsnede 3 cm. is en dat valt idd nogal mee.

Louis Armstrong 24-04-2005 12:00

tijdens de daad ben ik absoluut niet meer geinteresseerd in de tepels.

en tijdens het voorspel, stel ik mij tevreden met wat ik voorgeschoteld krijg

MargotTenenbaum12347 24-04-2005 12:54

hoi, ik heb ook grote tepels en van die bultjes, maar dat maakt me niks uit, laat het los, er zijn belangrijker zaken

Poeperd 24-04-2005 13:22

Mja, dat hebben veel meisjes en vrouwen denk ik. Ik heb het zelf ook wel, maar mn vriend vindt het niet echt boeiend geloof ik.

Hij zei wel een keer 'hee, zo zien ze er wel heel anders uit dan net' (hij deed t raam dicht en de verwarming aan omdat het wel heel erg koud was). Maakte me niks uit, vind het wel leuk als ie ze een beetje aandacht geeft :P

Galcaticat 24-04-2005 14:12

De enige mannen die zich volgens mij hier druk om maken zijn oppervlakkige mannen. Val jij daar op?

Warsocket 24-04-2005 15:04

Citaat:

Galcaticat schreef op 24-04-2005 @ 15:12 :
De enige mannen die zich volgens mij hier druk om maken zijn oppervlakkige mannen. Val jij daar op?
idd een fatsoenlijk persoon zal er echt geen problemen mee hebbe ik bedeol komop as ik iemand leuk boiet het mij echt geen fuck wat de straal van haar tepel is

Optima 24-04-2005 16:55

als je ene playboy model bent, moet je je daar misshcien zorgen om maken, dat is het enige moment dat mannen langer dan 3 seconden naar je borsten staren.

ben je dat niet, who cares? :) oke, als je er zelf onzeker ove rbent is het niet leuk, maar heb je ooit vervelende opmerkingen gehad dan?

juno 24-04-2005 17:01

Draai de vraag eens om: zou je zelf problemen hebben met een afwijkend modelletje tepels van een jongen?

'I'he Prophet 24-04-2005 17:05

Ik neem altijd mn geodriehoek mee naar bed.

filia dei 24-04-2005 17:06

Ik heb juist iniminie tepeltjes met een gigantisch rose tepelhof eromheen. Ik had liever wat groter tepels en een normaal gekleurd tepelhof gehad. Maar omdat ik rood haar heb heb ik ook meteen grote roze tepelhoven. Maja... me vriendje zegt dat ie 't schattig vind dus :)

MargotTenenbaum12347 24-04-2005 17:14

Citaat:

filia dei schreef op 24-04-2005 @ 18:06 :
Maja... me vriendje zegt dat ie 't schattig vind dus :)
omg in deze kwestie hoort het niet uit te maken wat je vriendje ervan vindt, het is juist zo dat als je vriendje moeilijk gaat doen over je tepels het eigenlijk je vriendje niet hoort te zijn.

Tiks 24-04-2005 18:44

Ik heb zelf ingetrokken tepels, wat inhoud dat er niets uitsteekt.
Ik vind het zelf ongelooflijk lelijk, en was er ook best onzeker over. Maar toen mn vriend een tijdje geleden vroeg wat ik aan mezelf zou willen veranderen als het kon, en ik over mn tepels begon, was hij stomverbaasd. Het was hem in al die tijd niet eens opgevallen.
Sindsdien kan het me eigenlijk niks meer schelen :)

Ik vrees dat we ons vaak onnodig druk maken over ons lichaam. :rolleyes: Als een jongen/meisje verliefd op je is, dan maakt het hem/haar niets uit of je tepels groot of klein zijn. Of dat je misschien 10 kilo te zwaar bent. Of dat je benen niet zo mooi lang zijn als die van modellen. Of dat je haar 's ochtends misschien niet zo goed zit.
Geef toe, daar zit jij zelf toch ook niet mee als je verliefd bent!

*Liene* 24-04-2005 19:03

tja
ik zou je er inderdaad niet zo druk om maken...
ik vind m'n eigen tepels eigenlijk heel normaal.. d8 k :)
en mijn tepels worden volgensmij ook niet altijd hard als ik opgewonden ben hoor... dat wil nie zeggen dat je niet geil bent en dat weet je vriendje denk k ook wel

SisterOfMercy 24-04-2005 19:45

Citaat:

snoopy schreef op 24-04-2005 @ 12:27 :
ze zei wel dat de straal 3 cm. was :o. Dat zou dus betekenen dat de doorsnede 6 cm. is. Maar goed... ik denk dat ze bedoelt dat de doorsnede 3 cm. is en dat valt idd nogal mee.
Shiiiiiiiiiiiiiitttttttt, haal ik verdomme straal en diameter helemaal door elkaar :( (n)
Wat een idiote fout zeg :(

krisiegirl 24-04-2005 19:48

Citaat:

Trinity schreef op 23-04-2005 @ 23:08 :

Het probleem is alleen dat ik tijdens seks, en dus ook wanneer ik opgewonden ben, niet altijd harde tepels heb. Dit is veelal omdat ik het erg warm krijg. Ik ben bang dat mijn partner dat ziet, en denkt dat ik niet opgewonden ben. Daarnaast vind ik mijn tepels in 'grote' staat ook helemaal niet mooi.

Wat ik me afvroeg is of andere vrouwen zich ook onzeker voelen over hun tepels, en tijdens seks dezelfde problemen hebben.

trouwens, ik heb ook 'bultjes' op mijn tepels, en aan de ene kant zijn ze zeg maar in een kring verdeeld, en aan de andere kant zitten ze totaal anders verdeeld. :(

kus trin.

ik heb het ook...

enne ben der achter gekomen dat veel mensen het niet egt heel erg lelijk vinden ofzow :)
Het lijkt erg maar het valt wel mee :):)
en van die "bultjes "dat heb ik ook... en ik heb der geen last van ofzow en ja dus nu ook geen moeite meer mee :) Het is niet zo lelijk als je denkt.
En uhm ik kriijg ook niet altijd harde tepels als ik opgewonden raak en dat is volgens mij ook helemaal niet erg! Het kan op vele leuke manieren worden opgelost.. en ik hebnog net gehad dat mijn vriendjs het erg vonden ofzow :)
Het komt wel goed, je bent in ieder geval niet de enige :D

Freyja 24-04-2005 20:13

Citaat:

krisiegirl schreef op 24-04-2005 @ 20:48 :
ik heb het ook...

enne ben der achter gekomen dat veel mensen het niet egt heel erg lelijk vinden ofzow :)
Het lijkt erg maar het valt wel mee :):)
en van die "bultjes "dat heb ik ook... en ik heb der geen last van ofzow en ja dus nu ook geen moeite meer mee :) Het is niet zo lelijk als je denkt.
En uhm ik kriijg ook niet altijd harde tepels als ik opgewonden raak en dat is volgens mij ook helemaal niet erg! Het kan op vele leuke manieren worden opgelost.. en ik hebnog net gehad dat mijn vriendjs het erg vonden ofzow :)
Het komt wel goed, je bent in ieder geval niet de enige :D

*ziet krisiegirl voor zich die op straat regelmatig haar bloes opentrekt: "Hee, vin je m'n tepels lelijk?"*

Sander Gessel 24-04-2005 20:17

Citaat:

SisterOfMercy schreef op 24-04-2005 @ 20:45 :
Shiiiiiiiiiiiiiitttttttt, haal ik verdomme straal en diameter helemaal door elkaar :( (n)
Wat een idiote fout zeg :(

Hoezo? Ben jij soms ook trinity?

Louis Armstrong 24-04-2005 20:19

Citaat:

Morgan schreef op 24-04-2005 @ 21:13 :
*ziet krisiegirl voor zich die op straat regelmatig haar bloes opentrekt: "Hee, vin je m'n tepels lelijk?"*
:D (y)

SisterOfMercy 24-04-2005 20:25

Citaat:

Sander Gessel schreef op 24-04-2005 @ 21:17 :
Hoezo? Ben jij soms ook trinity?
Nee, maar ik stelde me die drie centimeter voor, alleen dacht ik dat het de diameter was ofzo.

henri de penri 25-04-2005 00:05

Citaat:

Optima schreef op 24-04-2005 @ 17:55 :
als je ene playboy model bent, moet je je daar misshcien zorgen om maken, dat is het enige moment dat mannen langer dan 3 seconden naar je borsten staren.

een begaafd fotoshopper en tietliefhebber, wat wil je nog meer

Yaris 25-04-2005 11:45

http://img227.echo.cx/img227/7302/th...swithoutpi.gif

Pixxa 25-04-2005 13:07

http://www.funny-pet-pictures.com/pi...s_bears/16.jpg

teddybeer1983 25-04-2005 17:47

:nono:

Bruut 25-04-2005 19:04

Citaat:

Pixxa schreef op 25-04-2005 @ 14:07 :
[afbeelding]
:D

ach ja.. zon eierkoek als tepel is idd niet zo mooi :P maar wat doe je eraan? :o

Noddy 27-04-2005 17:53

Volgens mij hebben heel veel dit "probleem." Ik ook.
Maar wanneer heb je nou mooie tepels?

Ik begrijp wel wat je bedoelt btw...

MightyDuck 27-04-2005 18:02

Citaat:

Noddy schreef op 27-04-2005 @ 18:53 :
Volgens mij hebben heel veel dit "probleem." Ik ook.
Maar wanneer heb je nou mooie tepels?

Ik begrijp wel wat je bedoelt btw...

Daar heb je je antwoord. Komt voor de meeste vrouwen wel redelijk overeen dacht ik zo. Iig heb ik persoonlijk nog nooit een "pannenkoek tepel" IRL gezien.

delete plaatje maar indien ongewenst
[Edit: ja, het plaatje gaat wel wat te ver hiervoor.]

Qimm 27-04-2005 18:04

Mooie tepels maar wel oerlelijke nep tieten :D

Maurice 29-04-2005 10:07

Citaat:

Qimm schreef op 27-04-2005 @ 19:04 :
Mooie tepels maar wel oerlelijke nep tieten :D
de ene loopt schuin naar beneden en de ander schuin omhoog :confused:

cut_off 29-04-2005 10:11

Wat wil je er aan veranderen? Niet veel. Dus maak je niet druk.

Mariekje* 29-04-2005 10:14

Citaat:

Maurice schreef op 29-04-2005 @ 11:07 :
de ene loopt schuin naar beneden en de ander schuin omhoog :confused:
Het geld was op..:o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.