![]() |
Velletje
Wat is er nou waar over dat velletje wat aan de eikel vastzit? Ik lees overal andere verhalen en ben nu wel eens benieuwd wat ik moet geloven. Ikzelf heb sinds enige tijd actief seks en ik ben daar redelijk laat mee (18 jr). Mijn velletje zit nog vast en ik heb het idee dat ik hierdoor belemmerd wordt, dat mijn lul hierdoor krommer staat en ook sneller klaarkom (dat wil ik juist wat langer uitstellen). Door het mastuberen zie/voel ik nauwelijks verandering, maar dat ding gaat natuurlijk niet zomaar los. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en klopt mijn theorie?
Alvast bedankt voor de reacties (y) :) |
Eehhhh, los gaan?
|
ehm, wtf
pak n stanleymes dan |
Bier!
|
Je moet je laten besnijden door een dokter...ga je wel ff terug een sex pauze moeten inlassen, maarja je hebt toch al 18 jaar kunnen wachten dus een paar weken extra gaan het niet maken :).
:p |
au...
|
Snapper geen fukk van.
|
Welke grapjas heeft je wijsgemaakt dat dat ding stukmoet :D
|
Citaat:
|
volgens mij is er iets niet goed als je voorhuid niet vrij kan bewegen.
daar zal de piemeldokter eens even een kritische blik op moeten geven. als dit zo is kan het zijn dat er heel veel bacteriën en andere ongein onder je voorhuid zit en dat kan (ernsitige) ziektes veroorzaken bij jezelf én je vriendin als je seksueel actief bent. |
Nou.. dat klinkt niet zo hoopvol.. :s
Heb altijd gedacht dat dat velletje vanzelf los gaat op 't laatst en dat het ook de bedoeling is, ik weet niet hoe ik daar bij ben gekomen eigenlijk. Situatie: als ik mijn eikel ontbloot en het vel naar beneden doe, zeg maar, dan zit er nog een velletje vast aan de achterkant van m'n eikel. |
oh zo. dat hoort er toch gewoon?
|
ik snap het karlo
rukken.... :P tzal dan losraken, misschien kan het wel een beetje zeer doen maar tis echt niet erg ofzo, gewoon rukke ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe je er bij komt, maar dat velletje dat er zit als je je voorhuid naar achteren trekt (waarschijnlijk bedoel je hier het toompje mee) hoort daar gewoon te zitten. Kijk anders even op www.sexwoordenboek.nl, want volgens mij maak je je druk om niks. :) |
Ik heb dat zo rond mijn 14e ook losgerukt hoor. dJa het bloedde wel.. maar genas snel. Dit is overigens geen grapje.
|
ja
ik ook DaDVD :P bij mij zat het eerst vast en later kwam het los, niet in 1x trouwens |
Hoe kan je dat het beste aanpakken? Hoe 'hard' moet je trekken en 'hoe' moet je trekken? Want ik doe altijd maar wat :P
Gaat hierdoor je penis (als-ie stijf is) rechter staan en kom je minder snel klaar? Of verbeeld ik mij dit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat velletje is het toompje, dat is normaal, en als hij te kort is, scheurt hij vanzelf wel door als je sex hebt. Het is pijnlijk en bloedt als een rund, maar dan ben je er wel vanaf.
Geen zorgen, je hebt blijkbaar gewoon een kromme piemel. En langzamer klaarkomen komt met meer ervaring vanzelf wel. Het is een kwestie van op tijd stoppen met bewegen, terwijl je wel in haar blijft. Rustig bewegen, af en toe stilliggen, wiebelen, druk uitoefenen, niet meteen van hop hop in galop, en je kunt het heel lang volhouden, en bovendien is het voor je vriendin veel lekkerder dan recht op en neer ramptetampen.. |
Ik had het dus niet over het toompje, maar over het vel op zich. Dat zat dmv het toompje toen nog wat te goed vast zodat je het velletje maar voor de helft kon terugtrekken. Toen heb ik maar brute force gebruikt, is nu niets meer van te zien..
|
En ga anders naar de dokter als je het niet snapt, die ziet dat soort dingen ook wel vaker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afsluiter was een maffe video, ergens in de jaren 80 opgenomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet niet wat ie ermee heeft gedaan... |
O jezus :|
|
die karlo is niet ifantiel hoor :rolleyes:
gast, dat velletje hoort daar en je moet nix kapot maken of rukken. |
Voor al je voorhuidproblemen: http://www.voorhuid.info (Nederlandstalig) ;)
|
mij niet gezien, no way dat ik 'express' mn toompje losruk!
|
wat lullen jullie over het toompje?
zoals DaDVD ook al zei ik had het niet over het toompje maar gewoon het stukje huid rondom te eikel, ik denk ook dat Karlo dat bedoelt... en bij dat stukje huid is het normaal dat het oplaatst los komt.. en niet het toompje, die blijft vast, en dat hoort ook. |
Ik laat hem elke keer weer los zuigen, dat is het enige wat helpt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niemand komt aan mijn 'velletje' :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm
jij bedoelt dus het toompje nee daar moet je van afblijven karlo:) |
Citaat:
Zeg maar onder het motto, 'ja, nee dat wisten we nog niet' |
Citaat:
|
Zelf is ie bij mij gescheurd. Sindsdien is het veel prettiger. (y)
|
Losknabbelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is minder mooi :D. |
Citaat:
|
Ik denk dat ik een foto nodig heb voor duidelijkheid...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |