Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Skateboard Meeting (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=116256)

DrPain 04-06-2002 10:32

Skateboard Meeting

http://admin.bitrate.nl/pics/skatemeeting.jpg

Hoi mensen. Kafka en ik gaan niet a.s. zaterdag maar de zaterdag erop 15-6, naar Eindhoven skaten. Heeft U een board, denkt U mee te kunnen met de gemiddelde skater (beetje kunnen olliën enzo) komt dan gerust langs.

Hoe meer d'r komen hoe leuker het wordt!!! Dit is bedoeld als echte meeting, maar d'r staat al vast wat we gaan doen. Komt allen!!

We verzamelen op station Eindhoven om 13:30.

Wie komen er zeker?
Kafka
DrPain

Wie komen er misschien?

Triloxigen 04-06-2002 11:21

http://forum.scholieren.com/meeting
hebbie daar wat aan? :p

GRRR 04-06-2002 12:21

eindhoven is een beetje ver heren, wel vet daar heb ik gehoord.

Triloxigen 04-06-2002 12:22

Citaat:

GRRR schreef:
eindhoven is een beetje ver heren, wel vet daar heb ik gehoord.
licht maar net aan waar je woont hoor ;)

psilo 04-06-2002 13:12

mjah kut dat ik in groningen woon en geen OV heb :( was graag gekomen anders......

sXe 04-06-2002 13:48

overdag opzich werken, en s'avonds Backfire! op counterpart split release party en dan ook nog in eindhoven ... Maargoed ik zal proberen te komen maar zeker weet ik het nog niet. Twijfelgeval dus

rodina 04-06-2002 15:10

een aparte kakker-meeting-topic is toch gesloten? hmmz oke dat terzijde,

aangezien ik geen skater ben, geen skateboard heb en al moeite genoeg met fiets heb, en Eindhoven ook nog eens pleuresver weg is, kom ik niet.

Veel plezier overigens :)

punkrock-bastard 04-06-2002 15:38

Het idee van een "punk meeting" van Punk Mea was toch gesloten? niet dat ik daar wat voor voelde overigens maar het gaat om het principe!

DrPain 04-06-2002 16:33

Ok dan geen officiele meeting. Iedereen die zin heeft om te skaten komt dan gewoon naar Ehv ;)

italianboy 04-06-2002 16:42

ik ben fulltime skateboarder geweest; 2,5 jaar;

ollies, kick- e hielflips, 180's en grinden; ohhhhhhh yeahhhhh

Nu zijn mn knieen kapot en mag niet meer skateboarden

ik wil weer.. :(

veel plezier

DrPain 04-06-2002 16:42

Offtopic> Het is niet zo dat het puur om de lifestyle skate gaat, dat die alleen mogen komen, van mij mogen alto's kakkers hippies goths en alles komen, maar we hadden er eik een skatemeeting van gemaakt om te gaan skaten. Dus zat mensen zullen hun deck meenemen, en van mij mogen er best andere mensen bij komen zitten en kijken, het is alleen lastig als wij naar een andere spot rijden, gaat dat toch gauw met 20 km/h en die mensen die te voet zijn moeten het natuurlijk wel kunnen vinden... vandaar... Maar modjes zie maar wat jullie er mee doen, als degene die willen maar gewoon komen ;)

de 04-06-2002 16:44

Citaat:

rodina schreef:
een aparte kakker-meeting-topic is toch gesloten? hmmz oke dat terzijde,

Je bedoelt die van ~Veritas~ zeker...?

Roos 04-06-2002 16:47

Citaat:

de schreef:

Je bedoelt die van ~Veritas~ zeker...?

Nee die had veritas niet geopend, maar dat ook terzijde.
Laat deze lekker open joh, iemand komt gewoon op het idee om te gaan skateboarden tijdens een meeting. Leuk toch, weer 'ns wat anders.

Veel plezier :)

Li 04-06-2002 17:32

als ik een skateboard had en het ook kon zou het me heel leuk lijken:)
Maar ja.. zodra ik op zo'n ding ga staan breek ik denk ik al een been:(

shanli 04-06-2002 17:40

Citaat:

Li schreef:

S 04-06-2002 18:51

Citaat:

Li schreef:

AtHell 04-06-2002 19:07

:D k hebbum skate bord sta dr vaak ook nog wel eens op maar k kan dr geen reet van dus ik pas :D dan ga k liever naar de "gewone" mieting, no offenco ofzo verder :D *maakt snel even stiekum reclame voor die andere mieting*

:D

Shadow Of Death 04-06-2002 20:09

kben dan wel in eindhoof.. khang dan waarschijnluk ergens voor bij dynamo rond ofsow (daar trede dan wa bands op).. in altstadt en op stadhuisplein ofsow.. maybe zie ik jullie wel.. *sleept nie der skateboard mee aangezien ze pas begonne is met lere skateboarde..*

edit: same met SE en lammuh_eikol van dit forum.. en nog wa mensjuz die nie op forum kome..

DrPain 04-06-2002 20:46

Streetwise is deze week al hoor. En Let's Quit (en 69 charger) speelt, dus a.s. zaterdag ga ik ZEKER niet skaten

Maar dus de zaterdag erop!

Shadow Of Death 04-06-2002 21:25

Citaat:

DrPain schreef:
Streetwise is deze week al hoor. En Let's Quit (en 69 charger) speelt, dus a.s. zaterdag ga ik ZEKER niet skaten

Maar dus de zaterdag erop!

*bedoelt nie streetwise maar "houdoe en bedankt festival" ofsow.. das wel 15 juni.. bands: doro.. helstar.. skyclad.. destroyer 666.. rompeprop.. dew-scented.. sinister..

daarvoor op parkeerplaats bij dynamo ofsow.. (zie www.dynamo666.com)

mjah.. streetwise? *niet van ghoord heeft ofsow.. mjah.. boeie..*
69 charger zie ik vrijdag alsut goe is al..

biertjehappen 04-06-2002 22:47

Als je nou ook inlineskaters aantrekt, misschien is er dan meer animo zoals ik bijvoorbeeld.

Mortischa 05-06-2002 13:54

kan t wel een beetje maar me deck is kduuk en duurt nog wel ff cvoor ik nou eindelijk me nieuwe krijg van de boosdoener...

Paranoide 05-06-2002 22:13

Citaat:

Shadow Of Death schreef:

*bedoelt nie streetwise maar "houdoe en bedankt festival" ofsow.. das wel 15 juni.. bands: doro.. helstar.. skyclad.. destroyer 666.. rompeprop.. dew-scented.. sinister..

daarvoor op parkeerplaats bij dynamo ofsow.. (zie www.dynamo666.com)

mjah.. streetwise? *niet van ghoord heeft ofsow.. mjah.. boeie..*
69 charger zie ik vrijdag alsut goe is al..

op de parkeerplaats? wil dat zeggen dat het gratis is? *springt op* wil iemand me uitleggen waar op het kaartje van holland einhoven ligt en of het ver is van amsterdam?

*wil destroyer en sinister zien*

Pollore 05-06-2002 22:41

hmmm ik heb vandaag voor het eerst skateboard gekocht dus moet nog gaan oefenen maar Eindhoven is een beetje ver voor mij dus jammer...

DrPain 06-06-2002 07:25

Citaat:

Paranoide schreef:
op de parkeerplaats? wil dat zeggen dat het gratis is? *springt op* wil iemand me uitleggen waar op het kaartje van holland einhoven ligt en of het ver is van amsterdam?

Gratis LOL ontsettende hollander, NEE natuurlijk niet. En je kent Eindhoven niet eens?? Cultuurbarabaar... dat is de oorsprong van al het goeie wat in Nederland ontstaan is. (Neem nou alleen maar Theo Maasen en Hans Teeuwen)

Maar als iedereen deze datum toch maar in zijn agenda schrijft, dan zien we jullie wel (ben je niet 13:30 op station, dan zie je ons of op piazza of op stadhuisplein (denk ik))

DrPain 14-06-2002 09:45

UP

Na vele mensen die mij gemaild hadden of het door ging sleep ik dit topic even omhoog...

kaleidoscope 14-06-2002 10:32

Citaat:

DrPain schreef:
Gratis LOL ontsettende hollander
Pardon?...op de flyer stond dat het WEL gratis was.

Triloxigen 14-06-2002 10:49

Het is ook gratis,
dynamo doet wel vaker van die gratis concerten en sonsort ook wel eens een gratis concert
[nou jah, dat deden ze :"(]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.