![]() |
rollercoaster tycoon 2
Je ziet heel vaak op sites dat je atracties(atracties die eigenlijk niet in het spel zitten zoals zweefmolen) kan downloaden. Weet iemand waar je een programmatje kan downloaden waar je die atracties mee kan maken. Of heeft iemand toevallig zelf zo'n atractie gemaakt?
doei, wiebe |
Denk nie dat da kan. Je kunt wel nieuwe achtbanen downloaden geloof ik, maar geen progje om attracties mee te maken.
|
Maar hoe kunnen ze dan de zweefmolen, rups en ijsbaan enzo maken want die heb ik wel. En ik heb ook bij scenery het harrypotter thema en het villa volta thema hoemaken ze die dan?
|
Dan moet je waarschijnlijk gewoon een mod of iets dergelijks maken, en daarvoor moet je over het algemeen verstand van programmeren hebben.
|
maar weet iemand hoe je dat moet doen of waar je zo'n programmatje kan downloaden om objecten te maken?
|
Om dat te kunnen heb je waarschijnlijk de source code nodig, ik denk niet dat die is vrijgegeven.
|
Je kunt toch attracties ontwerpen in het spel zelf, volgens mij? Dat moet kunnen hoor. Ik heb het zelf al een poos niet meer gedaan omdat ik alle parken heb uitgespeeld inclusief die van de beide uitbreidingen. Maar volgens mij dus in het spel zelf. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |