![]() |
Electonische tekst berichten slecht voor je.
Dit artikel
Mijn vraag na aanleiding van dit artikel is waarom leid dit tot een daling van 10 punten? Waarom Aphatie ect? Zou iemand mij dat kunnen uitleggen? ~*Nik |
Hm.. ik kan me er wel wat bij voorstellen. Bij televisie heb ik het zelf al gemerkt. Televisie maakt je vrij lusteloos en apathisch.
Het lijkt mij wel sterk afhangen van de inhoud van de berichten. Zou er wel ns wat meer over willen horen dan zo'n weinigzeggend krantenbericht. |
Citaat:
|
Nu ik er over nadenk, weet ik niet precies wat aphaties betekend :o , wil iemand dat mischien ook vertellen :D .
~*Nik |
Citaat:
Heb je geen woordenboek daar? |
Citaat:
|
Dit staat ook al op Druqs en Alcohol. De meningen waren er daar over verdeeld. Een aantal brachten naar voren dat hete en hoax zou betroffen. (Zaterdag ochtend stond het eveneens in onze krant).
Ik copy/ paste dadelijk wel ff de bronnen die gepost zijn en aantonen dat het onderzoek cRap is. [edit] dat waren bronnen om het onderzoek te bevestigen :o Ik had het pas te vluchtig gelezen [/edit] |
Zo'n onderzoek met je altijd met een korrel zout nemen. Het probleem is namelijk vaak niet dat ze die resultaten verzinnen (die hebben ze vast wel echt door onderzoek verkregen) maar het probleem is dat ze teveel andere factoren niet hebben uitgesloten in hun onderzoeksopzet.
|
Citaat:
Ach, het boeit me niet zoveel, eigenlijk:o Het was toch maar een tijdelijke daling? Maar hoe het precies kan, snap ik ook niet, want ik mail toch redelijk intelligente dingen:o |
|
heb het idee dat het niet zozeer het smsje of de email zelf is dat slecht voor je is, maar meer waar het over gaat...
|
Citaat:
~*Nik |
Citaat:
|
ach, ik internet en sms nu al zo lang, dus afgenomen is het dan toch al (of zou zo moeten zijn, geen idee) maareh, dan kan ik nu net zo goed zo door blijven leven;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |