![]() |
Menstruatie vraagje...
Ik hoop dat dit topic niemand gaat storen, aangezien er zovaak van die menstruatie-topics zijn, maar ja, dit moet maar even :P
Ik ben sinds vorige week woensdag ongesteld, heel normaal, ik heb alle dagen tampons gebruikt. Tot gisteren (zaterdag), vandaag is de afscheiding ineens hééél donker :| Echt zwart... Is dat normaal? Ik heb hier normaal nooit 'last' van, dus ik schrok wel eventjes :| |
ik heb dat wel eens gehad :)
en ik ben nog niet dood.. dus het zal niet veel kwaad kunnen |
ik ook. en leef ook nog. :)
|
Ik heb het ook al gehad... Oud bloed dat eruit moet ofzo, ziet er goor uit, maar meer is het niet :)
|
Gelukkig :)
't Is zo vies :| |
Ruikt zeker naar ammoniak?
|
Citaat:
Sinds net heb ik ineens enorme krampen erbij, echt raar :| |
Kan gewoon oud bloed zijn. Zolang jij je tampons regelmatig verwisselt hoef je je weinig zorgen te maken:)
|
Heb ik ook weleens gehad..
|
Ja dat is dus dodelijk
|
Citaat:
OT: Ik heb geen zwarte afscheiding gehad, maar wel heel donker rood (gewoon opgedroogd bloed dus). Het liefst draag ik ook een tampon, dan maak je er niet zoveel van mee:P |
Ik heb het wel vaker en leef ook nog niks mis mee.
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens gehad. Gewoon iets van bloed achtig. Niks ernstig volgens mij hoor.
|
Is oud bloed. Zie http://www.menstruatie.net. Vooral tampon op tijd verwisselen!
|
Ook weleens gehad... had er verder geen aandacht aan besteed! Kan geen kwaad... gewoon oud bloed!
|
Ik heb het bijna altijd, dit is ook sinds ik de pil slik, ik bloed veel minder en ben sneller van mijn menstruatie af. De laatste dag is dan weinig bloed dat erg donker is. Ik gebruik eigenlijk nooit tampons, dus is de kans klein dat er oud bloed naar beneden komt :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |