![]() |
Boy Sets Fire
BOY SETS FIRE (us)
+ more tba Saturday, June 04, 2005 - Lintfabriek KONTICH Doors: 19h30 en boysetsfire 9 juni Live Music Hall Einlass 19h / Beginn 20h Koeln VVK 13 EUR* |
Waarom je 4 mei de melkweg er dan niet ook bij zet is me een raadsel :p.
|
Wat ik van deze band gehoord heb tot nu toe vind ik poep en lelijk. Welke albums/nummers kunnen me tot inkeer brengen?
|
Citaat:
het liedje timothy is trouwens een aanrader. |
Citaat:
|
Citaat:
BSF kickt aars. Ik zie ze op de Deco-tour 4 mei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
potver toen ik dit topic dacht ik van ah yes er is toch nog een nederlandse datum bekend gemaakt (deco's niet meegeteld) maar helaas
|
ga dan gewoon naar de deco
|
Citaat:
|
BOYSETSFIRE
03.06.2005 D Saarbrücken - Garage 04.06.2005 B Kontich - Lintfabriek 05.06.2005 D Würzburg - KWD 06.06.2005 D Frankfurt - Batschkapp 07.06.2005 D Berlin - SO36 08.06.2005 D Leipzig - Conne Island 09.06.2005 D Köln - Live Music Hall 10.06.2005 D Scheeßel - Hurricane Festival 11.06.2005 D Neuhausen ob Eck - Southside Festival 12.06.2005 A Nickelsdorf - Nova Rock 13.06.2005 H Budapest - A38 |
ik zag die zanger rondlopen op pukkelpop twee jaar geleden en toen ben ik met hem op de foto gegaan geloof ik, ik zag dat hij een bandje had met artist er op maar ik wist niet wie het was dus.
|
^ :s
En waarom komen ze niet naar NL :( :( :( |
Ik vond After the Eulogy wel gaaf, maar met die plaat daarna hebben ze het verprutst voor mij.
|
Citaat:
17.00 hrs / doors: 16.00 hrs € 18,00 + memb Deconstruction Tour 2005 Mad Caddies / Boysetsfire / Strike Anywhere / Only Crime / Capdown / From Autumn To Ashes / Smoke Or Fire - No Use For A Name & Pepper cancelled |
:rolleyes:
boysetsfire vinden dat ik rule en dat heb ik zwart op wit. jammer dat het kutmuziek is... :o |
Citaat:
dat had ik ongeveer ook ongeveer er zaten een stel mannen in het hokje van de signeersessies (lola) maar er waar geen mensen die hun handtekening wilden en dat vond ik nogal triestig voor ze, dus toen zijn we er heen gegaan. dat bleek boy sets fire te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ho ma |
Citaat:
Amsterdam is net zo ver hoor. Ik bedoel: of je nu naar de melkweg gaat of in keulen, is toch ong. even ver. |
Citaat:
|
Citaat:
ehmehm.....ik niet hoor. maar ik zie ze al opgroezrock, en daarbij zijn er nog heel erg veel andere concerten waar ik heen ga, dus 2 x bsf is een beetje dubbelop dan. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |