![]() |
Vrijgezel
Voor hen die het zijn: hoe bevalt het?
En voor het die een relatie hebben: missen jullie het? Ik mis het namelijk wel heel erg, en ik vroeg me af of ik de enige ben of dat het normaal is ofzo.. |
Is pas nog heropend... *check*
Sorry :) |
Dan stel ik voor dat we dat andere topic omhoog schoppen en dit keer wél in leven houden! :D
|
Citaat:
Ik vond alleen dat ik de single mensen onder ons niet achterwege kon laten, dus vroeg ik ook ff naar hun ervaringen :p |
Ik ben geen vrijgezel, en ik mis het ook echt niet. Lijkt me ook gek :| Ik heb alles wat ik zou hebben wanneer ik alleen zou zijn, máár daarnaast nog veel meer :)
|
Ik vraag me altijd af waarom mensen die een relatie hebben, zeuren dat ze het vrijgezel-zijn missen. Ten eerste: wat is er beter aan het vrijgezelle leven dan aan een leven met een relatie? Moet je iets laten voor je relatie dan? Ten tweede: als je er zo mee zit, waarom maak je het dan niet uit? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geen vrijgezel, al bijna 3 jaar niet meer. Opzich bevalt het, heb een redelijk vrije relatie, zie hem niet zo vaak, dus dat scheelt. Wel ff een dipje gehad, verliefd op iemand anders geworden, maar is toch weer goed gekomen, we beseften dat het nog geen tijd was om zonder elkaar door te gaan. Nu gaat het gewoon goed, het is leuk zoals het gaat, maar hoe lang het nog duurt, geen idee. Vrijgezel zijn ben ik al heel lang niet geweest en is ook best leuk, de hoop, de spanning, het nieuwe :)... maakt me eigenlijk weinig uit.
|
ik ben nu vrijgezel. en ik vind het vreselijk. het is nu namelijk 3,5 week uit na bijna 2 jaar samen. ik mis hem. maar hij wil niet meer. en dat doet zo vreselijk veel pijn.
|
Citaat:
|
sinds een jaar vrijgezel, en het bevalt me prima.
met niemand behalve mezelf rekening houden. wat er verder op mijn pad komt zie ik allemaal wel, ik ben iig niet op zoek (y) |
Ik voel (mee met) Nattigheid....
;) Mja, single mio. Afgezien van de lente (kriebelende hormoontjes enzo) heb ik er geen last van. Maar je (leven) stompt er gigantisch vanaf. Wat ik mis zijn de hoge pieken en diepe dalen waar je op over/doorheen surft als je je op de diepe oceaan van de liefde begeeft :D Maar momenteel ben ik dus meer n tevreden stuurman die aan wal staat. Met n biertje in zn hand. :cool: *die optima post hieronder zegt t duidelijker ;) |
vrijgezel
Het is niet dat ik ab-so-luut geen relatie meer wil, en ik mis het ook wel, als ik aan de leuke dingen denk, zoals een maatje hebben, iemand die veel om je geeft, en die er in feite altijd voor je is, of gewoon iemand die je op kunt bellen om bij je te blijven slapen, en tegenaan te kruipen. IK heb er alleen echt geen TIJD voor. Een relatie kost veel tijd en kent ook veel narigheid. Ik studeer en werk, en heb in feite maar 2 dagen in de week om een relatie in stand te houden. Dat werkt niet, en daarom kies ik voor een vrijgezel leven. OP zich bevalt het heel goed, behalve dat vluchtige contacten soms je hoop op een vaste relatie doen vervagen, en je wereldbeeld wat meer verhard, dan verromantiseerd |
Ben ruim een half jaar vrijgezel. Bevalt ergens wel, ergens niet.
Ik zie wel hoe t loopt allemaal:o |
ik bedenk me ineens dat het leuk is om een vrijgezellen meeting te houden, wie weet loop je zomaar ineens iets tegen het lijf
|
Citaat:
Op een d&a meeting loop je 'zomaar' tegen singles aan. Op een singles meeting loop je 'zomaar' tegen een d&a'er aan ;) Lijkt me wat geforceerd. Ten tweede doet het nogal 'desperate' aan. Kan je natuurlijk gewoon schijt aan hebben of er niet mee eens zijn, overrichter zake huiswaarts keren doet dan ook geen goed :D |
Citaat:
|
Ik mis relaties niet, ik heb er geen behoefte aan en vind het prima vrijgezel te zijn. Ik heb het niet zo op verplichtingen.
|
Ik ben al meer dan een jaar niet meer vrijgezel en ik mis het ook totaal niet. Ik zie mijn vriend gemiddeld ook maar twee weekenden per maand dus de rest van de tijd kan ik helemaal doen waar ik zin in heb dus ik ben wel heel erg vrij. Als ik mijn vriend dan zie dan wil ik ook al mijn tijd aan hem besteden, dat doe ik dan ook met plezier. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
T enige dat relaties onvermijdelijk met zich meebrengen zijn verantwoordelijkheden. En daar kan je 'het niet zo op hebben' ja.... |
Citaat:
Nah, maar serieus.. ik snap dat niet zo goed. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Verplichtingen die je jezelf oplegt zijn over t algemeen t moeilijkst om mee te leven :D
Maar verkies je vrijgezel zijn dan ook boven korte relaties? |
ik heb bijna 2 jaar een vriend en mis het vrijgezellenleven niet echt. maar het is vaak als ik met vriendinnen ga stappen en kom ik een discotheek jongens tegen en maak praatje enzo, dan denk ik altijd 'Goh, wat ben ik blij met mijn vriend'. :) ik zou het echt kut vinden als het uitging. dan zou ik mijn maatje wel missen, we hebben altijd zoveel lol.
|
Citaat:
Tja, dat is een keuze die veel mensen maken. |
Citaat:
Ik heb het niet zo op serieuze dingen. Als het ontmoeten van de ouders onvermijdelijk wordt ben ik niet thuis. ;) |
Citaat:
|
Nee, ik ben geen vrijgezel. Ik kan daar ook helemaal niet tegen.
|
Citaat:
Hehe, maar dat hoeft niet ook niet per se. :) |
Ik ben niet vrijgezel en dit bevalt me uitstekend (anders was ik wel vrijgezel geweest).
Soms heb ik het idee dat vrijgezel-zijn leuker is, omdat al mijn vriendinnen wel vrijgezel zijn, maar waarom weet ik eigenlijk niet, want we gaan gewoon gezellig uit en ik hoef niets te laten omdat ik niet-vrijgezel ben (behalve vreemdgaan natuurlijk maar dat wil ik ook niet op dit moment!). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nu een maand of 9 vrijgezel. In de tussentijd wel een vakantievriendje gehad, een een jongen die vond dat we een relatie hadden, en anderhalve dag later vond ie weer van niet. Dus die tel ik niet mee.
Ik begin het hebben van een vriend wel steeds meer te missen. Niet omdat ik perse een vriend wil, maaromdat ik de liefde, de steun, de aanhankelijkheid enzo mis. Want die is absoluut anders als de steun etc die je van een gewone vriend of vriendin krijgt.. |
Echt fucking geweldig. Links en rechts er op los batsen maar toch vrijheid.
|
ik ben nu bijna een jaar geen vrijgezel meer. Dit bevalt me goed. Ik ben van mening dat ik een erg goede relatie heb. Ik heb veel lol, we hebben dezelfde vrienden en we zijn beste vrienden en houden superveel van elkaar. Dit heb ik dan ook nog nooit eerder in deze vorm gehad.
Ik mis het vrijgezellebestaan bijna niet. Als je vrijgezel bent en je bent verliefd op iemand dan heb je die spanning, is alles nieuw en geweldig. Dat is het enige wat ik soms mis. Maar ja, als je nooit ergens aan begint dan blijf je bij die kortstondige contacten en krijg je nooit een serieuze relatie en was ik nooit waar ik nu ben. Dus ben happy met niet vrijgezelle bestaan! :D |
Ik ben vrijgezel
Een relatie heeft bij mij nooit echt gewerkt, ik ben gewoon geen relatieman geloof ik. Soms mis ik het wel, want ja, er zitten ook verdomt goede momenten tussen, maar op een gegeven moment slaat de stress oid toe (slechte relaties in het verleden). Ben nu vrijgezel, naja, bevalt me best opzich. Hoewel als ik een leuk meisje zou tegenkomen ik niet zoiets heb dat ik er niet mn vrijgezellenbestaan voor zou willen opgeven. |
Citaat:
|
:D wil nooit meer van mn ventjuh af!!
|
Ik ben vrijgezel en vind er helemaal niks aan.
|
Citaat:
Verder sluit ik mij aan bij Andijvie: ik heb alles wat ik zou hebben als ik single zou zijn, én meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een beetje een vrije relatie heb moet et toch geen probleem zijn om graag vrijgezel te willen zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |