![]() |
analogen gezocht
mijn tante, begin 40, krijgt een kindje, tja, geen kindje zonder bruiloft. Nou is het bij ons in de famillie geen feest zonder 'persoonlijke' cadeaus. Alles is welkom wat maar creatief is. Dus heeft iemand leuke analogen, of eventueel dialogen, verhalen, moppen en dergelijke?? alvast bedankt ;)
|
Als ik het goed begrijp vraag je ons of we een persoonlijk cadeau weten, wat jij aan je tante kan geven?
Ja, dááhaág! |
Je kan niet iets persoonlijks geven wat door een stel debielen op een geel forum is gemaakt lijkt me eh?
|
Je bedoelt dat je een redevoering wil houden en dat wij daar ideeën voor moeten hebben? :P Joh, er is vast wel iets dat je kwijt wil aan de gelukkigen, verwerk dat in een mooi verhaaltje en laat het vervolgens hier nakijken. (y)
|
Citaat:
|
Glory to the Changshan.
|
Citaat:
|
Dat is wel erg makkelijk en zo persoonlijk :o
|
neej stelletje debielen op een geel forum, weten jullie sites waar anologen ofzow opstaan, zodat k kan kiezen,, eheh ;) trouwens hoe je een analoog overbrengt is ook persoonlijk
|
ana·loog (bn.)
1 een analogie inhoudend => overeenkomstig 2 [techn.] niet werkend op basis van het binaire stelsel <=> digitaal ana·lo·gie (de ~ (v.), ~ën) 1 overeenkomst 2 [taalk.] vorming naar het voorbeeld of onder invloed van verwante woorden of vormen :confused: Wat zijn analogen? |
tegenovergestelde van dioalogen, dialoog is een stuk met zijn 2en, analoog een stuk in je eentje ;)
|
Citaat:
|
ohw, egt waar, whaha, monologen dan ;)
|
mo·no·loog (de ~ (m.), -logen)
1 woorden die iem. in zichzelf spreekt => alleenspraak, zelfgesprek 2 kort stuk bestemd om door één persoon te worden voorgedragen jep, monoloog. Maar nu vraag ik me af wat de andere Letteraars dachten dat je bedoelde :| |
euhhh, ja, dat snap ik nu ook niet meer :s
|
Misschien weet sjef wel wat voor je? :p
|
ja,, zou kunnen, 'ik had een tante in connecticut, in een waterput' kweet niej of ik daar wat aan heb,, tis wel logisch wrom ik niks kon vinden op google ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |