![]() |
brief aan auteur - DRINGEND-
Hallo,
Ik ben een nieuwe gebruiker van deze site. En kan er soms niet veel uit opmaken. De opdracht die ik heb van school is Schrijf een brief volgens de BIN-normen naar de auteur van een boek of het hoofdpersonage waarin je reageert op minimum 5 aspecten in verband met het boek ( thema,stijl,uitspraken,standpunten,humor,illustraties...) Maar vermits ik niet echt graag boeken lees.En zeker niet op commando van een leerkracht, zal dit me nooit lukken. zou er iemand mij kunnen helpen? Thx |
jah dag
lees lekker maar een boek hoor en anders is er op een ander gedeelte van de site een database vol met boekverslagen trouwens ik zou gokken dat deze ergens op de huiswerkfora hoort. |
Ik denk niet dat er iemand zo gek is om jouw huiswerk te gaan zitten maken. Toch maar even een boek lezen denk ik ;)
|
wat doe je eigenlijk voor school? VWO of zit je op een opleiding?
|
Citaat:
[knip] Schooltype/studierichting architectuur en binnenhuiskunst |
ga zelf aan 't werk :rolleyes:
|
aan die zever hem ik nix.Mense die geen site ofzo weten, ga zage op een ander. Verplicht boeke leze is niet aan mij besteed.Heb namelijk nog een leven
:eek: |
Citaat:
maar boekversalgen is een ander gedeelte van de site schat kijk daar dan eens |
:d Veel plezier met je leven!
|
Citaat:
Het schijnt namelijk dat je in dit leven dingen moet doen die je niet leuk vind, om bij de dingen te komen die je wel leuk vind. Je zou blij moeten zijn met zo'n simpele opdracht, een lullig briefje zou wel drie keer passen in de hoeveelheid werk die ik voor een boekverslag moet verzetten. |
Citaat:
Ik was zelfs soms wel drie dagen bezig met een boekverslag. Maar bij een van de laatste kwam ik er achter dat ie er maar amper naar kijkt :P Nou ja mijn mondeling is gelukkig voorbij. @ Shorty: Ik vond boeken lezen eerst ook nix, maar naar al die zooi geleerd te hebben voor mijn mondeling kan ik het best waarderen (ben zelfs van plan om Het stenen bruidsbed opnieuw te gaan lezen :) ) En waarom zou je geen leven hebben als je boeken leest? Je zou eens moeten weten hoeveel het lezen van literatuur kan bijdragen aan je geestelijk ontwikkeling. Een leven is er niet alleen voor om te zuipen, te feesten en andere dingen die daaruit voortvloeien :rolleyes: Anders had God ons wel als aap laten leven. Stel je eens voor hoe de wereld zou zijn als niemand boeken zou lezen. |
Als je echt je diploma wil halen, dan zul je er zelf een beetje moeite voor moeten doen! (Dat heb ik ook moeten doen)
Trouwens zo moeilijk is het toch niet om een boek te lezen ... :rolleyes: |
Ik heb toch gezegd ga ZEIKEN op een ander. Wat kan mij nou die rotte boekbespreking boeien? As ik het nu maak of niet.
Maakt niet uit.Heb 85% voor me twee trimesters samen.En volg architectuur en binnenhuiskunst.Denk niet dat er dat veel zouden kunnen nadoen, sukkel! Ik had enkel gevraagd of er iemand me kon helpen!Ga nog ma wat boeken lezen zeikzak :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
Heb al zo'n idee wat jouw idee van een 'leven' is (N). Platschedel. |
Nee ben niet van het bescheten Holland!
Ik zou u mond maar houden zieligen aap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet vergeten je taalgebruik aan je publiek aan te passen he, als je wil dat je boodschap aankomt ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |