![]() |
Of zie ik het weer niet ?
Case: meisje van school, iets jonger dan ik. In de pauzes en tussenuren vertellen we elkaar onze problemen, praten we er een beetje over en luchten we onze harten. Ooit vond ik d'r leuk, maar zij wilde 'alleen vrienden zijn'. Ok for me...
Nu is het uit met d'r vriend en daar hebben we best veel over gepraat ook op MSN. Gisteren was er examenfeest maar zij mocht daar niet heen want ze doet nog geen examen. Aangezien de discotheek bij haar in de buurt was vroeg ze of ik van te voren ff langs kwam. Ze was ziek, dus ik maar even op 'ziekenbezoek'. Daar aangekomen waren er natuurlijk haar ouders, haar zusjes die mij het hemd van het lijf vroegen over vanalles en nog wat (sterker nog, ze wisten al vanalles over me). D'r moeder zegt dat ik d'r nieuwe vriend word en het meisje in kwestie lacht wat en zegt dan 'wel neee'. Vraag: vindt ze me nou leuk of zien haar ouders me als ideale schoonzoon en zij mij alleen als goede vriend ? Grt, Captain |
Vraag het haar, das de enige manier om er zeker van te zijn. Ze heeft wel alles over je verteld aan der ouders, maar ja
|
Citaat:
|
Vraag het haar...maar ik ben al eens bijna een vriendin kwijtgeraakt doordat ik zoiets vroeg :( :( (anders had ik dat heus wel gedaan, doh).
Grt, Captain |
wacht dan ffjes, zo te zien vind ze je wel leuk. Kijk als mijn ouders zoiets zouden zeggen en iemand zou hier zijn had ik ook gezegf nee, omdat je nie je liefdesverklaring voor je ouders ogen doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou niks doen. als zij jou leuk vind en verliefd is op je, is het aan haar om dat aan te geven, en ik zou het niet uit haar trekken door het te vragen, moeilijke kwestie maar gewoon doorgaan en op het zelfde niveau blijven
|
Citaat:
IK heb er over nagedacht en ik denk dat ik maar wat hints ga geven. Ik heb haar gemailt om beterschap te wensen, ik was bij d'r thuis van de week en ik heb nog een keer gebeld om te vragen hoe het was. Nou...en nu mag zij weer denk ik :rolleyes: Thanks for advice, Captain |
ik denk dat dat een goede plan van aanpak is, but no thnx
|
Citaat:
|
zo zo nieuwe flam;)
succes ermee.. dikke kuzzz marieke |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |